Mrijn: wat voegt die nacht weken dan toe? Behalve dat het heel zacht wordt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dan zou het natuurlijk prima moeten kunnen met yoghurt. Ik had het idee dat je het met yoghurt wilde koken
Ik laat het meestal niet te lang staan, het is zo klaar dus voor mij niet nodig om het een avond van tevoren te maken. Soms eet ik eerst de helft en ga dan hardlopen en als ik terug kom eet ik de rest, omdat het anders teveel vult om te sporten. Maar dan maak ik het opnieuw warm met wat extra melk want het wordt supersnel dik. Maris schreef:Ja die bedoelde ik idd, overnight oats ! Brrrr lijkt me niet lekker, ik kan me voorstellen dat je er voor meer knapperigheid dan toch weer noten etc doorheen mengt. Maar waarom laat je de havermout dan wel een nacht staan/weken ?

lisa_pluisje schreef:Weet je welk boek gewoon helemaal geweldig is voor erbij?
De dikke vegetariër van Mark Bittman, heb hem sinds gisteren en ben er dolgelukkig mee, zoveel recepten en helemaal in de
lijn van Amber.
Ga nu de kokoskoekjes maken
Esther_ schreef:Iemand een oplossing voor mijn inzakkende baksel. Ik heb het eigenlijk alleen als iets van amber zonder suiker bak. Met bakken rijst het baksel, ik laat het afkoelen in het blik in de oven en na een tijdje haal ik het er pas uit. En dan zakt alles langzaam weer in, frustrerend.