Ik gebruik bijna altijd fondant en marsepein van Funcakes. Soms het merk van Jamin wat ook best goed werkt maar veul te duur is. De rest ken ik eigenlijk niet (nog niet )
dancertje
Geplaatst: 20-02-12 21:01
Nou zeg de enige fondant die ik eet is juist die van satin ice vind hem ook super werken al hoewel ik die van de jamin ook fijn vond werken maar niet zo fijn als de satin ice.
Bakels heb ik ook gebruikt en opzich ook wel maar die scheurt sneller dan de satin ice
Bakels gebruik ik alleen als het uit moet harden. Vind dat spul echt niet te vreten en bekleden krijg ik er helemaal niet mee gedaan. Ik gebruik meestal FunCakes. Om meerdere redenen. Het smaakt het beste, werkt het fijnste, is het makkelijkste verkrijgbaar voor mij (Makro in de achtertuin) en ook nog eens het goedkoopste.
Geen idee wat de huidige prijzen zijn, maar de laatste keer dat ik keek was het de goedkoopste leverancier van FunCakes. Maar ze hebben maar een beperkt assortiment, voornamelijk ingredienten van FunCakes en Wilton.
Ik vind zelf de fondant van funcakes erg fijn. Ik heb hier ook een emmertje Satin Ice staan, die vind ik dan weer minder lekker. Hier bij de Boerenbond hebben ze ook fondant, is ook fijn mee te werken en smaakt ook prima. Ik heb de ene keer van funcakes en de andere keer van de boerenbond, maar net hoe het me uitkomt.
DIVA2
Geplaatst: 20-02-12 22:10
Wat het kost bij de Makro weet ik niet. Wel weet ik dat er deze week(weken?) een actie is op de bakprodukten. 2e voor de halve prijs.
Als het een actie is van zoveel procent korting op het hele assortiment of tweede voor de helft dan staan er idd geen prijzen bij. Daarvoor zijn er teveel verschillende dingen en prijzen.
Om even het topic over de fondant te onderbreken :p Ik heb mij eens aan het boetseren geslagen... Het eerste is af! En dat moet natuurlijk gedeeld worden!
Er komt ook nog een babyversie van Cookie Monster en Big Bird
Aaaaaah Daisy die is echt té schattig! Ik gebruik fondant en marsepein van de Jamin, bevalt prima Misschien ook eens funcakes proberen.. Mijn vader heeft een makropas dus dat moet geen probleem zijn