Ben dus al bekend met spelt- en boekweitproducten, mjam!
Programma was erg interessant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nexthorse schreef:Programma was erg interessantDie winkel, Marqt, zag er ook heel goed uit! Dat is bij mij in de buurt, dus zal daar eens binnenkort gaan snuffelen!
Mrijn schreef:nexthorse schreef:Programma was erg interessantDie winkel, Marqt, zag er ook heel goed uit! Dat is bij mij in de buurt, dus zal daar eens binnenkort gaan snuffelen!
Mrijn schreef:Bestaat er een redelijk algemeen of neutraal tijdschrift oid over gezond en echt eten? Ik wordt een beetje gek van alle verschillende inzichten en zelfverklaarde goeroe's die beweren nu écht te weten wat goed voor ons is. Ik zie dingen graag onderbouwd en objectief zonder dat iemand er belang bij heeft.
Citaat:De diëtiste Day Care is verantwoordelijk voor het implementeren van de Eet Compleettest. Deze test wordt uitgevoerd op kinderdagverblijven en heeft als doel om een voedingskundige nulmeting te doen op het kinderdagverblijf bij de peuters op het kinderdagverblijf.
Na deze nulmeting wordt er door de diëtiste samen met de rayon manager kinderdagverblijven een voedignskundig advies uitgebracht en zal de dietiste er voor moeten zorgdragen dat het kinderdagverblijf dit naleeft. Hoofdfocus hierbij is ervoor zorg te dragen dat Nutrilon Peuter Groeimelk op het kinderdagverbiljf wordt gebruikt.
Citaat:"Het moge duidelijk zijn welk bedrijf het is en dat het wel de bedoeling is dat je hunnie troep aan de man brengt"
Duuk2011 schreef:TessJS schreef:Super topic!
Ik ben zelf bezig met afvallen voor de zomer... 1 kilo per week is mijn doel. En dit d.m.v. gezond eten en meer bewegen. Wel lastig, want gezond eten kost ook meteen al veel geld. En ik ben best een arme student... Lastig. Verder ga je automatisch bij het uitgaan met vrienden alcohol, vooral bier drinken... Iemand leuke tips voor mij?!
Hmm misschien een gemene opmerking (wat ik niet zo bedoel!) maar ik ben bang dat je biertjes meer geld kosten (als je een proto type student bent:P) dan gezond eten!
Uitgaan kost stiekem zo veel geld.. zeker als je paar keer per week gaat!
Maar ik ben het helemaal met je eens hoor, dat het prijzig is!! Vorige week heb ik gewinkeld in de bio winkel en ik schrok me een hoedje.
Citaat:Ik heb heerlijk in de auto ontbeten met een milkshake van kwark, bevroren frambozen en een lepel bio jam