Nou gewoon aardappels koken. Gensipperd uitje fruiten in een pan, noten + prei erbij, dan blokjes kaas erbij, dan veel kerriepoeder erbij. Daarna aardappels pureren, daar wat boter en melk bij. En dan het kerrieengsel bij de aardappels
alleen ik heb het recept gehalveerd, maar nu heb ik nog een mini beetje over. Ech onhandig. Maar ik heb 1 dikke prei gebruikt, 500 gram aardappels, 1 ui en noten en kerrie gewoon naar smaak.
Ik heb het boek Dieren Eten uit. Ik heb meerdere keren gehuild. Wat mij betreft eet ik helemaal geen vlees/vis/zuivel of eieren meer. Ik wil er NIET meer aan mee werken!!!
Ik heb vanavond tortilla's uit de oven gemaakt. Eerst Mexicaanse groenten voorgebakken + soort salsasaus erdoor (beide van AH). Toen het mengsel in de tortilla geschept, dubbelgevouwen, prikkertje erdoor en gegratineerd met kaas. Toen in de oven gedaan en klaar! Was lekker.
Mijn pappa had macaroni met gehaktballetjes gemaakt, maar dan vegetarisch voor ons allebei hij was onder de indruk van hoezeer het niet naar een soort tofu prut smaakte
Ragout! Nomnomnom. Ga ik straks eten, met gepofte aardappeltjes en wat groenten
MyLittleLove
Geplaatst: 01-02-12 19:56
Haha iemand in mijn klas vandaag begon over garnalen. Toen zei ik 'Die heb ik nog nooit gegeten' en hij zei 'Nah moet je is proberen! ... Oh oliebol dat eet je niet'
Yellow_Sun
Geplaatst: 02-02-12 03:42
Hoi, ik meld me ook even, wel wat laat maar zat volop in de examens toen dit topic opende. Ben al tien jaar vegetariër. Wat leuk dat er nu een topic is met zoveel vegetariërs!
Ik was bonen in saus met roerei en toast van plan maar heb geen zin om het te maken
Kliko
Geplaatst: 02-02-12 13:18
Heeft iemand ervaringen met het kookboek Plenty van Yotam Ottolenghi Of Oosters Vegetarisch van Jolande Burg? Ik verzamel vegetarische kookboeken, liefst nog in verschillende thema's, deze twee wil ik graag toevoegen aan mijn verzameling maar ze zijn best prijzig.
Wakkere nachtdienst heet dat Magrathea, dan is 4u de beste tijd voor een warm maal. (ong 6 uur voordat je naar bed gaat). Rond 21.00 combi ontbijt/lunch, 1.00 snack, 4.00 warm eten. De beste manier om niet met een zure maag door de werkdagen heen te komen.