Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LauraMc schreef:Samantha_ schreef:Ik bedoel een handding ja, en die zijn klein ja. Dus niet bedoeld voor bovenop de taart, maar meer voor de decoratie.
Wij hebben er een uit italie, zo'n kleintje was daar al 20 euro.. Ik weet niet hoe het hier in NL is?
Falona schreef:Slagroom heeft inderdaad een beetje klopfix nodig om de juiste stevigheid te krijgen. En ik merk dat het ene merk slagroom ook steviger wordt dan het andere merk. Ik gebruik meestal Friese Vlag lang lekker, die wordt echt super stevig.
TinkerTom schreef:Ik zie ik het krantje van de xenos vierkante bakvormen (springvormen) 28 x 28 = 5,99 26 x 26 = 4,49 en 24 x 24 = 3,49
morgen maar even langs de xenos
Esgaroth schreef:Falona schreef:Slagroom heeft inderdaad een beetje klopfix nodig om de juiste stevigheid te krijgen. En ik merk dat het ene merk slagroom ook steviger wordt dan het andere merk. Ik gebruik meestal Friese Vlag lang lekker, die wordt echt super stevig.
InderdaadZo had ik laatst de slagroom van de Euroshopper. Die was dus na 7 minuten kloppen een grote klont boter geworden. Nooit geweten dat dat kon, maar die heb ik dus weg kunnen gooien