Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Mijn man:
"Maar als we woensdagavond met z'n allen die rijsttafel gaan eten, dan lusten ze daarna vast geen taart meer. Toch?"
-Nee, dat zit er dik in
"Maar ehh...kan je dan niet...ik bedoel: dinsdagnacht is mijn laatste werknacht."
-Een taart voor je collega's bedoel je?
""
-Okeeeeeeeee
_Jessie schreef:Maar ik zat ook te denken aan chocolade biscuit en dan daar een scheut kirsch doorheen?
En dan inderdaad slagroom en laag kersen+saus iets
MamaMiesje schreef:Inspiratie nodig:
ik heb een potje pure chocopasta en een blikje kokosmelk. Zou ik dat kunnen mengen (koud of warm) en zou dat een lekkere vulling worden?
zoekend76 schreef:leuke taarten weer gezien, ook heel creatief.
vraagje: over twee weken moet ik 3 taarten af hebben en wil wat in het voren werken.
ik ga een lui (van plop) taart maken, kan ik alvast wat puzzleen met fondant? als ik het aan ee lucht laat drogen moet ik het dan toch nog invriezen?
en als ik het invries hoe moet ik het dan weer laten ontdooien?
alvast bedankt
Mayo schreef:_Jessie schreef:Maar ik zat ook te denken aan chocolade biscuit en dan daar een scheut kirsch doorheen?
En dan inderdaad slagroom en laag kersen+saus ietsDat word een erg nat biscuitje dan gok ik zo... Beter dan je biscuit iets tremperen met kirsch en dan je vulling erop aanpassen. Een zware chocomousse en kersenvulling.
Kinke schreef:Ellen heeft wel barokke stencils hoor, keus genoeg