Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vesceron schreef:Smiths (lays) cream & chives... zat in een soort turquoise kleurige zak...hmmmm die waren zo lekker!
En idd de magnum double!!
Koetjesreep schreef:Winner Taco's
LU Dinosauruskoeken. Jeugdsentiment
Solero Shots !!
Koala koekjes. Damn deze mis ik echt!
Campino snoepjes
Evelli schreef:Vesceron schreef:Smiths (lays) cream & chives... zat in een soort turquoise kleurige zak...hmmmm die waren zo lekker!
En idd de magnum double!!
Die is er nog een tijdje als Lays Sensation geweest als Limited edition. Maar is er ook niet meer.
Mis die eigenlijk ook wel erg, die was zooooooooooooo lekker
blackpegasus schreef:wonderworst_ schreef:heb je dat tegen mij over de fluff??
want ik heb 5 grote AH's hier in de buurt waaronder 1 AH XL en geen van die verkoopt fluff
Ik zie dat je in zoetermeer woont. Jumbo in buytenwegh verkoopt de witte fluff. Ik werk daar
wonderworst_ schreef:echht??? oohh ein-de-lijk!!
gister was ik nog naar de c1000 in segwaert en meerzicht geweest voor fluff en vanille cola maar dat hadden ze het ook allebij niet.... dat wordt straks richting de jumbooo!!
blackpegasus schreef:wonderworst_ schreef:echht??? oohh ein-de-lijk!!
gister was ik nog naar de c1000 in segwaert en meerzicht geweest voor fluff en vanille cola maar dat hadden ze het ook allebij niet.... dat wordt straks richting de jumbooo!!
Al geweest?
Ik werkte vandaag tot 15 uur en morgen tot 12 uur.
De potten staan bij de chocopasta.
Brittol schreef:Koala koekjes vind ik ook wel bij de toko in Groningen, maar dan zijn het volgensmij geen koala, maar panda koekjes. En die dino koekjes, die waren echt geweldig
Koetjesreep schreef:Winner Taco's
LU Dinosauruskoeken. Jeugdsentiment
Solero Shots !!
Koala koekjes. Damn deze mis ik echt!
Campino snoepjes