Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Ik doe trouwens met die taartsnijder eerst kijken waar hij gaat snijden, dan even voorsnijden met m'n mes een heel klein beetje, en dan met de taartzaag. Anders wil het bijna niet, het is ook niet echt scherp ofzo natuurlijk..
batje schreef:hoi MM!
wordt het niet minder lekker door dat vriezen?
MamaMiesje schreef:Nee hoor, proef je niks van.
Taart in pedaalemmerzak, goed lucht eruit knijpen en een knoop erin.
Taart in de vriezer.
24 uur van tevoren (met de zak er nog steeds om) weer in de koelkast zetten en dan is hij prima ontdooit voor De Grote Dag.
susan schreef:gefeliciteerd mayo!
mijn babytarat staat nu ind evriezer maar damn wat is dta bekleden toch moeilijk
hoe werken jullie de hoekjes van een vierkante taart af? het was weer om te janken hier
wereld schreef:Heb je de fondant gesmolten ofzo? Omdat je zegt dat het stolde?
En cakebeslag is toch veel te zwaar voor een taart?
Je moet biscout maken, dat is veel luchtiger en lichter..
Mayo schreef:susan schreef:gefeliciteerd mayo!
mijn babytarat staat nu ind evriezer maar damn wat is dta bekleden toch moeilijk
hoe werken jullie de hoekjes van een vierkante taart af? het was weer om te janken hier
Optillen en steeds iets naar buiten 'tillen/trekken' en dan rustig van beneden naar boven 'vegen' dan druk je ook de punt van je biscuit niet naar beneden (als het goed is)
melanie_h schreef:Roadracer, wat een prachtige verjaardags taart vor je zoontje![]()
Maar die trein![]()
sorry zou mij dus ook lukken
![]()
Ik heb gisteren mijn siliconenvorm voor het eerst geprobeerd dacht maak nog eens een simpele cakeOok mijn cake zag er niet uit en is 2 keer zo breed geworden haha heb waarschijnlijk teveel beslag in de vorm gedaan, maar hij ging re wel goed uit en smaakte ook nog alleen ding zag er niet uit