Paardje_13 schreef:vroeger waren er van die roze ijsjes
ik noemde ze fruit vriendjes maar weet niet of ze zo heten
Jaaa....volgens mij bedoel jij die van de Friesche Koe of niet? Met zo'n rood met wit papiertje er om heen, heerlijk waren die
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik ga eens bij de sligro kijken of ik ze daar in kan slaan.. Karin schreef:Paardje_13 schreef:bij C1000 kun jue het in grote flessen krijgen echt super lekker
Dat is toch niet helemaal 'de echte'. Orangina is echt het lekkerst uit die kleine bolle flesjes. En dan wel van glas, niet van een of andere plasticvariant.
Paardje_13 schreef:cream and chives hebben ze bij de aldi ik zocht ze ook en heb in het topic gereageerd. je kunt ze bij de aldi krijgen
Dat wordt dus toch een ritje Aldi een dezer dagen, is het ook Lays of een eigen merk? Als het maar lekker is
En ik probeer nog wel te lijnen ofzo, gaat zo niet best lukken
Hebben hier gelukkig gewoon 2 Aldi's maar ik kom meestal bij de Lidl dus logisch dat ik ze dan ff gemist heb
Alwiene schreef:Paardje_13 schreef:cream and chives hebben ze bij de aldi ik zocht ze ook en heb in het topic gereageerd. je kunt ze bij de aldi krijgen
Serieus?Dat wordt dus toch een ritje Aldi een dezer dagen, is het ook Lays of een eigen merk? Als het maar lekker is
Hebben hier gelukkig gewoon 2 Aldi's maar ik kom meestal bij de Lidl dus logisch dat ik ze dan ff gemist heb
Ik heb deze tip ook aan Paardje13 gegeven, ze lagen hier laatst bij de Aldi en smaken precies hetzelfde 
Misschien andere Aldi wel en heb ik natuurlijk weer verkeerd gegokt, zal je altijd zien 
Omdat het eerst over die doorzichtige blikjes ging dacht ik: laat ik ff kijken welke smaken hier staan voor het geval iemand er nog wat van wil weten. Ik kijken, staat er lycheewater!! En laat ik nou net verslaafd zijn aan lycheedingen

Alwiene schreef:Paardje_13 schreef:cream and chives hebben ze bij de aldi ik zocht ze ook en heb in het topic gereageerd. je kunt ze bij de aldi krijgen
Serieus?Dat wordt dus toch een ritje Aldi een dezer dagen, is het ook Lays of een eigen merk? Als het maar lekker is
Ilja000 schreef:CandyQueen schreef:Zo'n drankje, euhmm.. Orangina.
Vind het echt zo ongeloofelijk lekker, maar ben het hier in belgië nog nooit tegen gekomen.
Verkopen we op de manege gewoon aan de bar?

Rieja schreef:Losse thee, en dan het liefste van Thiele...dat importeer ik altijd uit Duitsland.
Ik snap echt niet dat in Nederland praktisch alleen theezakjes wordt verkocht, want losse thee is veel lekkerder.
De bijbehorende accessoires zoals 'lege' theezakjes en theefilter etc. kun je in NL ook niet/nauwelijks krijgen.