Had m in een foldertje gezien voor 4 euro maar ik zou niet meer weten welke sportzaak dat was....weet iemand het misschien?Nouja, springtouwen schijnt iig een effectieve manier te zijn om calorietjes te verbranden
[en nog best leuk ook] Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had m in een foldertje gezien voor 4 euro maar ik zou niet meer weten welke sportzaak dat was....weet iemand het misschien?
[en nog best leuk ook]
[in principe kun je het natuurlijk overal doen...haha, springtouw mee naar de paarden
]
Volgens mij train je er ook best veel spieren mee. Ik voel het in me buikspieren, benen uiteraard en je armen zullen ook nog eens getraind worden. In het begin kwam ik niet verder dan 8 keer
(hoezo geen conditie?) nu zonder te stoppen 80-100 keer
Ik ben gewoon naar een speelgoedwinkel gegaan en heb naar een springtouw gevraagt. Aangezien dat meestal in de zomer verkocht wordt moest het uit het magazijn gehaald worden haha
Allemaal kinderdingetjes natuurlijk maar heb de beste uitgekozen en die zag er normaal uit. Eenmaal thuis zag ik dat er zelfs een teller op zat dus beter kan het niet
Hij was maar 3 euro ofzo

LittleAnn schreef:Waar kun je dat zien Vanillaqueen? Ik wil wel eens weten hoeveel energie je gebruikt als je salsa danst, ik ben namelijk altijd na twee of drie nummers kapot, terwijl mijn conditie echt niet slecht is!

Maar die zijn wel korter denk ik! Nouja, maakt niet zoveel uit als je niet echt groot ben, maar ik ben 1.79 dus ik denk nie tdat ik het met een kindertouwtje red
].
.
schijnheil
(koekje met minder dan 1 procent vet)
haha maar ik dacht wat kan mij het ook schelen! het scheelt dat ik zo'n grote kamer heb dat ik gewoon in me kamer kan touwtje springen
ik kan me haast niet voorstellen dat het je avondeten kan vervangen zoals er op de verpakking staat
had er al eerder 1 gegeten en vind ze trouwens niet echt lekker en het heeft nou geen maaltijd vervangen bij mij

Morgen maar weer balansdag, net als de rest van de week.
.
dat voelt echt beter, ik ga tegenwoordig al met een klein beetje honger naar bed.. 

) ga er nu weer echt aan beginnen! ik schaam mezelf gewoon dat ik het weer zover heb late komen