Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lunameyza schreef:Ik tik tegen de boven/zijkant van bloemetje, net zoals je iets weg schiet met je vinger. Dan zie ik of wel of niet stuifmeel vrij komen en dan weet ik dat ik gedaan heb wat ik kon voor dat bloemetjeMaar het is dan alsnog geen garantie dat er een vrucht aan gaat groeien, soms gaat het alsnog mis.
xMathilde schreef:Even over de paprika’s, ik heb daar dus het geduld niet voor. Twee jaar gedaan en geen enkele rijpe paprika gehad, nog thans in januari gezaaid en heel seizoen in een kas gehad. Sinds een paar jaar zaai ik oranje snack paprika’s, van die kleintjes. Die gaan super, zijn veel sneller rijp en kan je mooi een lang seizoen van oogsten. Aanrader
Oja, ook gewoon zaad uit een paprika gebruikt. Je kan ze geloof ik vaak bij de Lidl kopen.
JudithGigi schreef:Hi all, ik ben normaal een stille meelezer, maar deze moet ik toch even delen![]()
[ [url=m/6HrpRy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben wat te druk geweest om te oogsten, en een van m'n courgettes is gegroeid tot een dikke 2,5 kiloen aan de plant hangt er nog een van dezelfde grootte..