Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

NeverGiveUp schreef:O - 70 Gr havermout, sojamelk, chiazaad, kaneel, bramen en peer
L - twee spelt crackers met pindakaas en honing, 1 gekookt eitje, handje cherrytomaatjes en aardbeien
T - brinky! (Klein choco koekje)
A - twee bruine bolletjes met geitenkaas, spinazie, zalm, augurk, kappertjes en maïs.
Halve maïskolf en groentesoep met bleekselderij, paprika, ui, tomaat en soepgroente.
(Met een half zoutloos bouillon blokje)
T - Griekse yoghurt met mango
D - water en groene thee
B - 10 minuten ab workout, yoga challenge Day 2, hele dag stal werkzaamheden en 1 uur rijden op een nogal energiek paard
das niet handig nee 

). Voelde me een stuk minder opgeblazen doordat ik tussendoor niet steeds een beetje liep te snaaien. Ik word er dan niet direct dik van maar merk het wel gewoon aan mn lijf. imd schreef:Ben tussen lunch en avondeten vies de fout in gegaanO: havermout met walnoten, thee
T: cappuccino
T: peer[
L: 2 speltbth met phila light en komkommer
T: volkorenknackebrod nutella, cappuccino
T: volkorenknackebrod kaas, cappuccino
T: 2 plakjes volkorenontbijtkoek met roomboter
A: nachos gehakt, mais & kidneybonen met guacamole, creme fraiche en sla
T: 2 thee
(en dan was het nog mazzel dat ik niks lekkerders in huis had) KarinvdM schreef:O: Grutten ,eet cacao en kokos
T: paar dadels en moerbeien
L: courgetteope met ham en parmezaanse kaas, 1½ snee roggebrood met cottage cheese, rucola, ijsbergsla, paprika en komkommer
T: Zelfgemaakte warme choco met slagroom, paar dadels en een bakje aardbeien
A: Fritatta van 2 eieren, italiaanse roerbakmix, rucola, prei, cherrytomaatjes,tuinerwten, hamblokjes, kwark, feta en parmezaanse kaas
T: 2 dropjes, borrel met wat gemarineerde garnalen
D: Groene thee, water en slimpie
B: 6,3 km hardlopen
Eliana schreef:O: muesli met melk
T half pak koekjes rol fruitella..
B: 21 km fietsen
L smoothie yoghurt aardbei
T-
Buur wandelendat werd dus bijna 3 uur wandelen, waarvan 1 uur echt off the road was lekker door de modder in een natuurgebied, dus genoeg bewogen iig
D: soep met stokbrood
Dan slapen heb nachtdienst dus eet om tien uur muesli met melk
)Many schreef:O: havermout met rijstmelk, cacao, lijnzaad, hennepzaad, nibs en honing; appel
T: banaan
L: kikkererwtenpannenkoekje met tomatensaus, 1/3 courgette, halve paprika en een klein beetje geraspte kaas
T: 2 mandarijnen, warme choco (rijstmelk, cacao, honing)
A: gado gado (zilvervliesrijst met spitskool, boontjes, worteltjes, taugé, gekookt ei, tofu en satésaus)
T: misschien een stukje chocolade (75% cacao)
B: 25 minuten circuittraining, drie kwartier wandelen, klein stukje fietsen (km of 5)
Jezzi schreef:O- 250 ml perzik/maracuja kwark
T- stukje rijstevlaai
L- 1 vb jong belegen kaas, stukje stokbrood met pesto
D- pangasiusfilet, bospeen, aardappeltjes uit de oven
T- roomijs met geflambeerde kersen
.
)
(Al zou ik normaal wel veel meer gesnoept hebben
)