Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
carola schreef:Ik heb mijn tomaten in potten staan, en ik heb ze vanavond maar snel weer binnen gehaald. 2 plantjes hingen al behoorlijk slap, ik hoop dat ik ze toch nog weer tot leven ga krijgen.... Ze waren al zo'n 50 cm hoog, dus dat is wel zonde.
Moonfight schreef:Ik had ze dus overgeplant vorige week, en toen gingen ze vrij snel dood. Ze verlepte, vielen om en gingen het niet meer doen![]()
Maar anders binnenkort toch nog maar een keer proberen....
En de paprikaplantjes? Die vond ik er zelf steviger uitzien.
Juangi schreef:Ik zelf zou wachten! Dit zijn nog de jonge blaadjes, als je wacht dan komen er 2 blaadjes die blijvend zijn. De jongste blaadjes zullen dan afsterven omdat de blijvende blaadjes die functie overnemen. Ik vind de steeltjes ook nog erg dun, overigens! Ik zelf wacht standaard tot er minimaal 4 blaadjes (liefst meer) zichtbaar zijn. Je hebt ze nu te vroeg overgezet!
pmarena schreef:Hebben hier trouwens ook mensen een hakselaar?
Ik zou wel graag alles door een hakselaar heen draaien voordat het op de composthoop gaat....
niet alleen takken maar ook keukenafval, onkruid, mest en hooiresten enzo en ik denk dat veel normale takkenhakselaars dat niet kunnen?