pff, hans zit toch een partij te chagerijnen op de bank. hij vindt het niet leuk dat ik zit te internetten, maar ik zie het nut er niet van om mee te zitten kijken naar de tv. is het dan wel een stuk gezelliger?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

benangelique schreef:pff, hans zit toch een partij te chagerijnen op de bank. hij vindt het niet leuk dat ik zit te internetten, maar ik zie het nut er niet van om mee te zitten kijken naar de tv. is het dan wel een stuk gezelliger?
Ik run een aantal websites en ben liever daarmee bezig dan dat ik op de bank zit en voor me uit staar naar een of ander nutteloos programma. Tuurlijk kijken we regelmatig een filmpje ofzo, maar ik ben niet zo'n bankhanger.

confituur, speculoospasta, melk, peperkoek jam jam!
En ik wou ranja pakken maar die was al 3 jaar over de datum. 
Durf d'r alleen niet te vragen hoeveel ze verdiend.
Ze werkt wel zwart. Eerst ook wit, maar toen heeft ze een hersenbloeding gehad.. Dus daar is ze mee gestopt.
Hoe precies ze zelf is. 
, ze breekt veel met stof af te doen en een kelder vegen is kuisen voor haar. nouw ja zeg...
Je hebt een leuk vriendje. 
nou ja hebben er weer een puntje bij!
Ze loopt nog steeds boven haar tempo maar vandaag hebben we veel overgangen gereden en heb ik haar geleerd, dat als ik de hulpen aangeef dat zij dan iets moet doen.
Dat verhaal duurde een uur en een kwartier. Zo nu en dan ff een kleine pauze om Dora te laten drinken. Toen ff onder de douche en nu staan ze in de wei.
Veel plezier met zeilen.
jammie