Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Myra schreef:Vandaag eten is al wat meer dan gisteren, buikpijn en hoofdpijn is gelukkig wat gezakt (slapen kan wonderen doen!)
O: klein bakje magere yoghurt, 1 vboterham + opgebakken 1/2 banaan, beetje elitehaver
T: appel
L: 1 vboterham + opgebakken 1/2 banaan, 1 vknackerbrod + kipfilet bieslook, klein bakje magere yoghurt + aardbeien
T: beetje elitehaver
T: appel
A: gróót bord sla + tomaat + knoflook dressing, 1 vboterham + opgebakken banaan, 1 mueslibol, grote mok alpro sojamelk light, beetje elitehaver
T: 1 tomaat (peper+zout)
Bew: uur fietsen, fitnessen
ladyjoy schreef:Waarom kan ik niet van die nette dagen houden?
Myra schreef:LJ: wat maakt het dan uit idd? Kan me voorstellen dat je gewoon door gezond eten op gewicht wil blijven, doe ik ook, maar wat snoepen mag dan echt wel hoor. Als je maar niet te veel aankomt vind ik dan door al die troep
Hoeveel weeg je dan nu (en lengte)?
ladyjoy schreef:Tjah.. eerste streef was 70 kilo, toen 68. Nu zit ik op 66.3 (met een lengte van +- 1.72).
Alleen.. met de meeste broeken zit ik nu precies tussen maat 38 (net iets te klein) en 40 (te groot), dus ik wil dat m'n lichaam zo is dat ik in een 38 kan..
ladyjoy schreef:Tjah.. eerste streef was 70 kilo, toen 68. Nu zit ik op 66.3 (met een lengte van +- 1.72).
Alleen.. met de meeste broeken zit ik nu precies tussen maat 38 (net iets te klein) en 40 (te groot), dus ik wil dat m'n lichaam zo is dat ik in een 38 kan..
gollempje schreef:en wat is iedereen trouwens weer netjes afgevallen!
Henzz schreef:Gisteren WW, ik dacht 's avonds, laat ik toch ook eens wegen. Het was iets van 60 kilo, maar onze weegschaal wijkt toch altijd veel af van die van de dietiste. Dus ik ben benieuwd hoeveel ik daar weeg volgende week. Zal wel iets van 62 zijn en ik wil echt onder de 60 wegen (lengte: 1.59)!