Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maatje987 schreef:biologische knoflook moet je dan hebben gewone knoflook is besproeit ofzo tegen het uit groeien ik wil dat namelijk ook gaan proberen
Mjetterd schreef:Kan ik misschien nog mensen blij maken met een of meerdere suikermais plantjes?
Er komen er teveel boven, en ik kan ze niet allemaal kwijt![]()
[ Afbeelding ]
Misschien dat ze wel in een envelop verstuurd kunnen worden? Ik heb geen idee of dat werkt.
Antheman schreef:Wij aten vandaag voor t eerst de little gem botermals!! samen met snijbiet en notenrijst.
Kaygee schreef:Antheman schreef:Wij aten vandaag voor t eerst de little gem botermals!! samen met snijbiet en notenrijst.
Lekker he! Ik ben er gek op. Laatste keer heb ik alle blaadjes afgepeld en gewokt. Normaal snij ik ze in 4 en bak ik ze. Sausje van honing, azijn, mosterd en olijfolie, beetje peper en smullen maar.
Ben benieuwd wanneer ze in mijn tuintje op komen.
KarinvdM schreef:Mjetterd schreef:Kan ik misschien nog mensen blij maken met een of meerdere suikermais plantjes?
Er komen er teveel boven, en ik kan ze niet allemaal kwijt![]()
[ Afbeelding ]
Misschien dat ze wel in een envelop verstuurd kunnen worden? Ik heb geen idee of dat werkt.
In een zakje met een stukje natte keukenrol in een envelop wil dat misschien best, mits je het niet in het weekend verstuurd natuurlijk.![]()
Als ik wat dichterbij woonde kwam ik wel een paar halen, ik ben dol op mais.