Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MAar fruit is altijd beter dan snoep oid!
Aardbeien zit idd erg weinig in, jammer dat ze nog zo duur zijn

Zal wel komen door de stress die ik heb voor mijn examens.
Scheelt een hoop geld ook. 
Spetterlover schreef:Ben wat dat betreft blij dat ik thuis woon.
Nu kan ik lekker druiven, aardbeien en galiameloen eten (toevallig allemaal in huis), maar als ik op mezelf woon blijft het denk ik bij ehhh, appels?
Witte pitloze druiven zijn trouwens in de bonus bij de AH nu
Pivanti schreef:Ja ik probeer iedere week naar de markt te gaan, fruit inslaanScheelt een hoop geld ook.
Maar soms lukt dat niet want moet ook weleens op vrijdag en zaterdag werken... (soms stuur ik mn huisgenootte dan naar de markt haha, maar zelf kijken is handiger )
Slotty schreef:Ziet er goed uit![]()
Maar ik neem altijd 2 tussendoortjes na de lunch, of ga je laat eten? Vind ze trouwens niet slecht, maar in aarbeien zit wel veel suiker!

)

kan echt liters drinken van dat spul!
Maar bijv. light fanta bevat 3,6 cal per 100 ml, en aanmaak limo veel meer!
Maar ben de fanta een beetje zat, haha daar dronk ik eerst erg veel van (voor de col's misschien goed, maar teveel van die zoetstoffen is ook slecht. Net zoals de zuren die erin zitten voor je tanden slecht is
)
Ik ga zo pizza eten. En omdat ik me niet lekker voel heb ik me vandaag getroost met chocola, al heb ik me nog wel erg ingehouden... Heb wel weer gefietst en twee paarden gelongeerd. 1 van de 2 moest ik behoorlijk op gang helpen
Slotty schreef:ik ben het met jullie eens hoor, fruit is echt wel gezond
Dacht dat aardbeien wel veel suiker bevatte, en je er daarom niet meer dan 8-10 moest eten per keer.. (waar heb ik dat dan weer vandaan?!)
oh oh, ik ben slecht bezig..![]()

.
. Maandagavond gaat de eerste er normaliter in
.
), daarnaast heb ik hypermobiliteit, gecombineerd met bekkeninstabiliteit (ja dat van de zwangere vrouwen) en een hyperactief zenuwstelsel, waardoor ik dus continu pijn heb. Momenteel zitten we op 75% kans dat alles goedkomt, maar het is een vrij vervelende manier
. Mag alleen onder toezicht van kinesist 15 minuten op een airwalker staan per week en voor de rest heb ik oefeningetjes om mijn stabilisatiespieren te verstevingen (denk aan van die dingen als bekkekantelingen). Ondertussen zijn we bijna een half jaar bezig, maar het is dus niet fietsen, geen dagje uitgebreid shoppen, geen feesjes waar ik de hele avond moet staan .... Het enige dat echt kan en mag qua activiteit is zwemmen (2 keer 200 meter, max. 3 keer per week) in een verwarmd bad, dat vind je bij ons alleen in de sauna ... Dus ja daar heb ik het geld niet voor
. Als ik het zo lees klinkt het wel erg zielig, maar ik knutsel tegenwoordig :p, ik maak fimo beestjes om mijn tijd om te krijgen
, in plaats van al mijn sportuurtjes. Bovendien heb ik wel resultaat: ik kan terug deftig autorijden \o/. Nog zes maaaaaaaaaaand vanaf dan zou ik terug "iets actiever mogen worden".
om 1u30 terug naar pretpark en savonds naar pizzarestaurant