Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en het advies was positief. Sindsdien vries ik alle voorgekookte aardappeltjes in. Het advies was ook om ze niet te laten ontdooien voor het bakken, maar als klomp ijs in de pan te leggen.
JudithO schreef:Ik heb vandaag voor het eerst een klacht ingediend bij een bakker.
Ik had 2 bonnen gekocht, bij aankomst bij de bakker stonden er 4 tassen klaar. Ik kreeg er maar 1, dus ik zei dat ik 2 bonnen had. Mevrouw achter de balie zei dat dit voor 2 bonnen was. Ik dacht oké, dan zal er wel duur spul inzitten ofzo. Bij thuiskomst bleek dat dus totaal niet het geval te zijn... Ofwel ik heb voor 1 pakket 2x betaald. Dat lijkt me niet de bedoeling want ik heb nu volle mep betaald voor de inhoud waar de anderen met 1 pakket net zoveel hebben voor de helft van de prijs...
of gewoon ooit aangemeld maar toch niets met de app doen. Het schept natuurlijk wel wat verwachtingen. Misschien een keer binnenlopen en vriendelijk vragen 'ik zag dat jullie meedoen met TGTG, loopt dat een beetje?'
fjordjes schreef:Hier is 1 winkel waar iedere keer bij staat niks meer te redden. Kun je daar iets van zeggen?