Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Ik heb dan ook een speciale grote bak voo mijn havermout en die noem ik liefkozend mijn 'trogje'
Citaat:B: naar school fietsen (10 minuten)
O: bak havermoutpap van Melkunie, 2 staafjes suiker
T: sinaasappel, banaan, kleine muffin, kaasbroodje van de meester
B: naar huis fietsen
T: bak choco cruesli met halfvolle melk
L: meergranen triangel, griekse rondo, pesto en aioli, uitjes en tomaat, plakje kaas. Tijgerbolletje, beetje pesto en roomkaas, ui en tomat, plakje kaas, paar plakes runderrookvlees
T: 2 donuts, 3 Scholiertjes, 2 Pim's
B: 20 minuten Blogilates: Back On Fire, Abs On Fire
phormicola schreef:Ik heb dan ook een speciale grote bak voo mijn havermout en die noem ik liefkozend mijn 'trogje'
Tayga schreef:Is het goed als ik ook lijstjes kom mee posten? Lees al een tijdje mee. Leuk om te zien wat iedereen eet. Mijn dag vandaag:
Redelijk beschaafd dagje vandaag..
O: 3 speltboterhammen, 2 x gekookt ei + rucola, 1 x ham + tomaat en rucola
t: nectarine + 8 dropjes
L: 300 gr volle yoghurt + 40 gr havermout + el lijnzaad + el chiazaad
t: 300 gr volle yoghurt + banaan + 2 sinaasappels
A: zilvervliesrijst + tofu + bloemkool + ketjap/chilisaus/knoflook
ChantalSmook schreef:jamieblont, nutridrink dat is echt een extra maaltijd toch wat je krijgt? Edit; zie dat het 300 kcal is voor een flesje van 200ML. moet je die dan 1 of vaker per dag? Die nutridrink was eerst ook als aanvulling op je volle lijstje van daar. Kan me ook herinneren dat je eerst in de avond ook nog boterhammen at toch? Als je dat er bovenop zou moeten nemen normaal om aan te komen dan denk ik dat je best nog wat exta zou mogen eten om 1 kilo eraan te eten. Fiets/werk je of iets? Zonder sporten ben ik zelf al best actief,
danoesje schreef:oeps...niet goed ingelezen! is het natuurlijk ook niet, ligt er dan natuurlijk wel aan hoe je lijf erop reageert. Denk dat veel mensen hier uitkijken met suiker, maar een ramp is het zeker niet. Als je er maar van kan (leren om te) genieten! Ik let echt wel op met suiker, word er moe van, maar af en toe een heerlijk verse boterham met speculoos, daar kan ik echt van genieten! Als je je inderdaad voorhoudt dat 1 kilo aankomen 8000 kcal is en speculoos pakweg 100-140 gok ik zo (te lui om op te zoeken) dan kan dat natuurlijk best!