branka16 schreef:Ik wou alles in potten laten staan maar ik heb geen potten genoeg meer inmiddels![]()
K ga toch maar een stuk tuin (laten) omspitten en daar wat neerzetten.
Laten omspitten

Zo heb ik een stuk tuin in gedachten waar ik mijn tomaten neer wil zetten, ze zijn eigenlijk al te groot voor de potjes.
Maar daar staan 2 bomen van 4 meter hoog, die ik er nog even moet (laten) uithalen

Ben nu aan het groeien: rucola, pluksla, spinazie, radijs, lavendel, rozemarijn, knoflook, tomaat, peper, paprika, tijm, peterselie, basilicum, lavas, aardbei, oregano, dille en bieslook. Ik ben niet zo goed in bescheiden beginnen

waardoor ze geknakt waren. Ik had ze al opgegeven maar ze doen het toch nog steeds, dus die heb ik vorige week in een grotere pot gezet. Die zijn dus ook duidelijk nog een stuk kleiner..
. De bakken zijn zo'n 40 cm breed en lopen langs het hele terras. Ik gebruik alleen het meest gunstige stukje, dat is ongeveer 2,5 m + 3 m. Voor het stuk van 2,5 m zit echter nog een stuk bak van ongeveer dezelfde lengte maar daar staat altijd wel wat wind op. Nu zou er siergras komen maar ik ben aan het twijfelen of ik daar niet iets van een wat hogere fruit struik zal zetten... In een vlaag van kooplust heb ik een blauwe bes gehaald maar ik weet eigenlijk niet of die wel zo goed tegen wind kunnen.