Voor thuis oefeningen heb ik écht geen discipline Wilde wel naar de sportschool deze week, maar alles is zó verstopt in mn hoofd dat ik een beademingsapparaat nodig heb dan, dus stel het maar eventjes uit
Vriend is weg, was érg gezellig, heel fijn gepraat en ontzettend gelachen, kunnen ook alles tegen elkaar zeggen wat dat betreft zonder dat iemand ooit beledigd is..echt zo fijn is dat! Met zo iemand heb je geen 15 kennissen nodig over 6 jaar trouw ik met hem
O: 2bb met humus, glas melk Bew: half uur fietsen T: appel, 2x la vache qui rit L: 0,5l aarbeienkwark T: opkikker, handje pinda's, wasa, komkommer Bew: half uur fietsen T2: bb met chorizo Bew: Jonas rijden D (laat): maaltijdsalade
Madeira_
Geplaatst: 14-10-09 10:44
Hey meiden
Fijn om zo’n goede vriend te hebben Ingrid
Patricia, herken het. Ik ben ook behoorlijk inspiratieloos geworden. Fijn dat je spierpijn minder is geworden.
Lekker toetje Sizzy Ik duim ook voor je! Al ben ik even kwijt wat er nu is… ik duim voor je!
MM, nieuw vriendje wat leuk!! En inderdaad, je hebt gewandeld dus zo’n etentje kan vast niet veel kwaad lijkt me.
Eten gaat niet helemaal perfect; heb dan weer honger, ben dan weer heel erg misselijk (van de narcose nog?).
Dagplanning: O: 3 waldkorn beschuitjes, 2x boter, 2x rookvlees 1x boterhammenworst (hele morgen over gedaan haha) T: niets, ben nu bezig met mijn ontbijt en het is al bijna 11 uur L: 2 boterhammen, 1x smeerkaas 1x pindakaas, beide met kokommer T: wat vanille yoghurt T: plakje Indische cake/ontbijtkoek D: gewoon wat de pot schaft T: appel & stukje paprika
Is dit aardig netjes?
Ik mag momenteel niet bewegen... maar zuster zei me dat ik wel genoeg moest proberen te eten omdat ik toch aan het herstellen ben.. Doe wel elke dag fysio oefeningen voor mijn knie, ik wil binnenkort ook mijn armen gaan trainen maar heb nu geen energie ervoor.
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 14-10-09 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik meld me bij deze ook aan ! Wil graag 5 kilo kwijt Heb me als eerste voorgenomen om bij het paardrijden ook nog eens start to run te gaan doen. Zodat en mijn conditie beter wordt, en volgens mij moet je buikomvang daar ook wel van gaan minderen. Dat zijn eerst 10 weken, en dan per week 3 keer hardlopen. Ga voordetijd mijn gewicht wegen en na die 10 weken, ben benieuwd Mocht het goed gaan, dan ga ik door tot de 10 km Hebben jullie nog tips om af te vallen bij je heupen en onderbuik?