kan me voorstellen dat dat heel hard aankomt....Mannen

Sok: water loopt me in de mond bij het lezen van jouw lunch!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En dan doet zoiets gewoon zoooo verschrikkelijk veel pijn
Het kantoor waar ik werk zit naast het station, dus ik haal altijd een broodje bij C'est du pain.
Ik werk voor Servex BV, het bedrijf achter alle eetgelegenheden op het station, en dus krijg ik 80% korting overal. Dat scheelt echt. Soep en salade haal ik hier voor een schijntje in de kantine, ook allemaal dagvers. Heb niks te klagen. 
Broodje van 3,20 kost dan ineens 65 cent. Heel relaxed.
Heb hier gewerkt van eind maart tot eind juli. Dat is mijn baas zo goed bevallen dat ze me in september weer terug heeft gevraagd. Nu moet ik per eind maart weer weg, want er is eindelijk iemand gevonden om mij te vervangen.
En hij wilde ook niks meer met haar. Alleen het is zooo'n kútwijf en dattie nu wel met haar gezellig zit te doen enzo dat vind ik gewoon echt schijnheilig na alles wat ie over haar heeft gezegd
En nu heeft ze ook wel foto's van hem bij haar thuis op de hyves staan, maar niks van hun samen
Dus als er wat gebeurd was dan had ze dat er wel opgezet om mij te fokken
Wendy15 schreef:Hij is nooit vreemdgegaan bij mij, dat weet ik 99% zekerEn hij wilde ook niks meer met haar. Alleen het is zooo'n kútwijf en dattie nu wel met haar gezellig zit te doen enzo dat vind ik gewoon echt schijnheilig na alles wat ie over haar heeft gezegd
Roep de hele tijd tegen mezelf dat ik gelukkiger wordt zonder hem dan met hem.. Maar nu achteraf is alles zwaar kút, alleen dat we samen waren was ie altijd zoooo lief voor me en konden onwijs lachen samen en ik mis 'm gewoon echt ontzettend. En zulke dingen zijn gewoon zooo confronterend en dan ga ik weer compleet over de zeik

Heb met Jaap al een half jaar om elkaar heen lopen draaien voor we wat met elkaar hadden en ik vond het doodeng na mn vorige relatie (is gewoon echt heel fout gegaan allemaal, wie wil weten mag via pb, maar zet ik niet op internet) en dacht gewoon echt dat het goed zat. Was gewoon zooo supergek op 'm en hij op mij.. Tot bij hem opeens die knop omging dattie te jong was voor een vast vriendin, vaste baan en eigen huisje en hij alles afgekapt heeft.. Ik zag dat gewoon écht niet aankomen
Het was zomaar opeens over en alle contact was weg.. Ik durf het gewoon echt niet meer aan om nog eens helemaal voor iemand te gaan
Het doet verdomme zooooveel pijn
maar ja, kan er niks anders van maken.

En ik durf ook niet meer
Of iig niet iemand écht dichtbij laten komen