Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Tot nu toe (school en pms-baaldag) :
B: naar school fietsen (10 minuten)
O: bak havermoutpap van Melkunie, 2 staafjes suiker
T: sinaasappel, banaan, kleine muffin, kaasbroodje van de meester
B: naar huis fietsen
T: bak choco cruesli met halfvolle melk
L: meergranen triangel, griekse rondo, pesto en aioli, uitjes en tomaat, plakje kaas. Tijgerbolletje, beetje pesto en roomkaas, ui en tomat, plakje kaas, paar plakes runderrookvlees
Ik loop constant rond met opvliegers, heel vermoeiend
mandy358 schreef:Nette lijstjes weer![]()
O: schaaltje magere yoghurt met appeltje en kaneel erdoor, vk knackebrod met appelstroop
T: banaan
L: salade (sla, tomaat, komkommer, 2 walnoten, boursin blokjes, slasaus, mais) was een flink word vol, vkbb met een gekookt ei erop
T: 2 nectarines
A: wortelen, aardappels, pangafilet, iets ananas toe
T: ik denk iets fruit
D: water (en thee)
B: 22 km fietsen, 4,5 km hardlopen, 1,5 uur op stal bezig geweest, 30 minuten paardgereden
Comments zijn meer dan welkom!
KarinvdM schreef:O: Havermout, roggevlokken, speltvlokken met chia, maca, hennepzaad, lijnzaad, kaneel en rozijnen met water en amandelmelk
T: Forellepeer, galia en een handje kersen
L: Bloemkoolsoep en salade van kropsla, paprika, cherrytomaat, tomaat, komkommer en heks'nkaas en wat rosbief
T: Meloenmix en wat aardbeien met slagroom
A: Veel bloemkool met cherrytomaatjes en boursin, wat rosbief, rabarber
T:misschien nog wat kersen of druivenAtkinschocoladereep
D: Groene thee en slimpie
mandy358 schreef:Bedankt FSCA! Ik zal de volgende keer de tussendoortjes wat groter maken, heb vanavond de smoothies weer gevondendus als tussendoortje smoothie van fruit en magere yoghurt is misschien goed?
Jij heb trouwens altijd echt prachtige lijstjes!Eet je soms ook 'slechte'/ongezonde dingen of lees ik daar overheen?
Bhriseis schreef:Phorretje toch![]()
Ik weet niet hoe ik het doe, maar mijn 80 gram havermout past in een gewoon kommetje. Maar zo'n grote bak vind ik eigenlijk veel gepaster, dat geeft het toch dat beetje extra status