Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dagmar80 schreef:Ik ga zo groentesoep maken, maar ik laat de peterselie en de bieslook nog met rust, die moeten eerst nog maar een beetje groeien. :p Die maggiplant wordt die enorm? Of is het ook nog leuk in een redelijk ruime pot?
Breghje schreef:pmarena schreef:Maar mini-perzik klinkt nou niet als iets waarvoor je echt gaat zitten om te schillen, in partjes te verdelen en van te smullen zeg maar
Ik ben dan zo achterdochtig dat er alleen maar een paar hele kleine harde zure dingen vanaf komen
Ben jij mijn mysterieboom (bleek dus perzik te zijn) al vergeten? Was behoorlijk smullen hoor, niks zuur en klein.
En hij hangt nu weer vol, plus eind dit seizoen gaat die tweede er echt uit, dus als je hem wil hebben is ie van jou.
pmarena schreef:Masja, heb je ook niet nog gewone aarde bovenop dan? Anders is het voor veel planten wel erg heftig denk ik, om ze direct in pure compost te planten?
_CS_ schreef:Bedankt voor de uitleg hoe je een maggiplant een beetje in toom kunt houden.
Wist al wel dat ze behoorlijk kunnen worden, maar nu weet ik hoe ik hem kan halveren mocht het nodig zijn.
In pot zouden ze het dus wel kunnen doen?
Heb voor mijn broer namelijk ook een maggiplant gekocht als verrassing.
Weet alleen niet of hij hem in de tuin kan zetten ja of nee.
maatje987 schreef:ik ga morgen naar een boer die van alles verkoopt ik ga proberen een komkommerplant en een aardbeien plant te halen
hoe doen jullie dat precies met de komkommer plant ? zeten jullie hem gewoon buiten ? en hoe groot word ie ongeveer ?
en erwten zou ik ook wel willen en pompoen wil ik ook graag proberen