Ik heb geen puf om bij te lezen sorry! Heb ik iets belangrijks gemist?
Ben net weer thuis.. had vanmiddag om 13u een sollicitatie in Breda, als hiker... en ik ben aangenomen Voor de tijd ben ik Breda nog ff in geweest en heb nog een leuk bloesje gescoord.. had hem al eerder aangehad, maar toen vond ik hem te duur (60 euro), nu wassie voor de helft, dus heb ik hem maar meegenomen
Ik was om 19.15 thuis, toen zijn we gelijk door gegaan naar de stad, restantenverkoop, heb nog een replay-jeans gescoord, van 140 euro voor 35 euro... goeie deal dacht ik zo
Sizzy
Geplaatst: 22-01-09 23:08
Gewoon nog steeds same thing met vriendje, geen contact, trek het slecht, hij wil dat en ik word daar super onzeker van.
Dat is het zo'n beetje in een notendop...vanavond even flink zitten brullen...
Kan je niet even een dagje samenzitten, eventueel in deze situatie een brief schrijven met je gevoelens?
Hij zit in australie nog tot eind februari voor z'n stage
Hij wil graag wat rust om na te denken en alles op een rijtje te krijgen. Zegt dat hij er voor wil gaan en dat alles goed komt, maar ik heb gewoon af en toe wat bevestiging nodig en niet maar 1x per 2 wkn. Maar goed, wil hem ook graag wel die ruimte geven, dus moet volhouden.
sizz, pb staat open he meis sanne, gefeli me je nieuwe baan en brinta is heul vies! paulien, idd veel wachtoefeningen rijden. zij moet jouw tempo volgen, jij niet die van haar eva, mag ik je vragen hoeveel je voor die haarverlenging hebt betaald en hoe lang je het er in hebt gehad? katia, mooi lijntje nu hoor!
zo, ikke vanochtend wakker met wederom lekkage (zelfde plek als in augustus). ochtend onbetaald verlof moeten nemen (katjing), want dakdekker komt zo (weer katjing) en hans heeft een afspraak bij de klant.
Sanne: Ik heb vroeger nooit brinta gegeten, ben het gaan proberen vorig jaar ivm. de voedingswaarde. Ik vind er gewoon ‘kaal’ niks aan. Maar ik maak het klaar met geitenmelk, wat het een beetje een zoetige smaak geeft. Verder gooi ik er nog wat honing en krentjes door, en dan is het lekker. Vind het wel een lekkere afwisseling van roggebrood/volkorenbrood.
Angelique: getver, lekkage.. Zeker met dit weer! Ik leef mee met je geKatjing! Wbt. het haar: Moest 570 euro afrekenen bij de kapper. Dat was inzetten, de aanschaf van het haar en een uitgroei behandeling. Haar kan ik steeds opnieuw gebruiken dus dat was de grootste kostenpost. Moet er wel bij vermelden dat ik 90cm haar had, en dan twee rijen dus duurder kun je het niet krijgen. Dus als je niet zo extreem wilt als ik, is het goedkoper. Haar was in totaal 350 euro.
Siz: Arme jij, kan me goed voorstellen dat je een lekker potje hebt zitten janken. Er zit helaas niets anders op dan het gewoon uitzitten.
Ik ga vanavond naar Jumping Amsterdam, heb er zin an. Ben vanochtend niet gaan sporten, ben waarschijnlijk om een uur of 2-3 thuis. Dan is de dag lang zat vind ik..
Ontbijt: brinta met geitenmelk, honing en krentjes. Actimel. T: ? Vergeten m’n yoghurt mee te nemen Lunch: Broodje met ? T: Notenreep Diner: Geen idee, zal bij JA zijn dus..
Sizzy
Geplaatst: 23-01-09 11:11
Mornin' ladies
Gisteren uiteindelijk geworden: O: magere yoghurt met fruit'n fibre t: - L: 3 bb met sandwichspread t: 2 bb met sandwichspred en d'light jam t: appel D: pasta met rode saus, groenten, gehakt en wat parmezaanse kaas t: bakje vla&yoghurt t: 1 blokje chocolade
Bew: niks bijzonders
Dagplanning vandaag: O: magere yoghurt met fruit'n fibre t: appel L: 2 bb met filet americain t: 2 bb met filet americain D: pasta met rode saus, gehakt en groenten met wat parmezaanse kaas t: paar drankjes waarschijnlijk met vriendinnetjes
Ik kreeg net een mailtje dat er taart staat van een jarige collega. Ik ga 'em niet opeten. Morgen en overmorgen moet ik ook al naar verjaardagen. Drie dagen taart achter elkaar is wat teveel van het goeie als je wil afvallen.
waarschijnlijk niet, ze weten niet waar het zit. ze dachten vorige keer in de hemelwaterafvoer, dat komt van 3 daken tezamen op ons dak en dat trok het balkon (boven de slaapkamer) dus niet. nu komt het niet meer op ons balkon uit, maar lekt het dus weer e op exact dezelfde plek. vanochtend regende het veel te hard om alles te kunnen beoordelen, dus vanmiddag weer een poging.
Dat is lekker irritant Angelique! Het haar heeft 5 weken gezeten. Ik heb niet echt veel en ook nog dun haar, dus bij mij zag je het vrij snel zitten. (vond ik zelf dan) Als je een volle bos hebt, dan kan het veel langer blijven zitten. Moest wel even slikken hoor bij het afrekenen, maar gelukkig is het haar meerdere keren te gebruiken. Dat is bij extensions niet zo.
Katia.. Lekker, erwtensoep. Wij maken het ook altijd zelf, dat is toch de lekkerste. Fijn dat je toets goed ging!
Is er iemand hier bekend met de Gmat test?
Ontbijt: Brinta met geitenmelk, krentjes en honing. Actimel. T: - Lunch: Bruine du pain. 1 helft met zachte geitenkaas en waterkers. 1 helft met boter. Kommetje italiaanse tomatensoep en klein slaatje met yoghurtdressing, pijnboompitjes, eiwit en groene olijven. T: Pecanbroodje T: ? Diner: ?
Nette dag, al zeg ik het zelf. Weet natuurlijk nog niet wat diner wordt.. Had vanochtend nog een tussendoortje moeten nemen, maar heb yoghurt EN fruit thuis laten liggen.
Wendy15
Geplaatst: 23-01-09 14:03
jaap is wél op monique haar verjaardag geweest (jaja die schijnheilige hufter zei dat dat wijf niet spoorde en dattie er niks mee te maken wilde hebben en blabla en monique is dus die doos die mij stalkte en probeerde jaap in bed te krijgen...) En op mijn verjaardag 'durfde' die niet te komen... Hij wilde vrienden zijn, bij deze, nooooiiitttt meer Godver wat doet dat pijn