Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Hangt er vanaf wat je er verder bij komt en hoeveel je verder eet, of je een grote ontbijter bent of juist een kleine
Ik zorg ervoor dat elke maaltijd rond de 500-600kcal zit
Citaat:B: naar school fietsen (10 minuten)
O: bak havermoutpap van Melkunie, 2 staafjes suiker
T: sinaasappel, banaan, kleine muffin, kaasbroodje van de meester
B: naar huis fietsen
T: bak choco cruesli met halfvolle melk
L: meergranen triangel, griekse rondo, pesto en aioli, uitjes en tomaat, plakje kaas. Tijgerbolletje, beetje pesto en roomkaas, ui en tomat, plakje kaas, paar plakes runderrookvlees
mandy358 schreef:Nette lijstjes weer![]()
O: schaaltje magere yoghurt met appeltje en kaneel erdoor, vk knackebrod met appelstroop
T: banaan
L: salade (sla, tomaat, komkommer, 2 walnoten, boursin blokjes, slasaus, mais) was een flink word vol, vkbb met een gekookt ei erop
T: 2 nectarines
A: wortelen, aardappels, pangafilet, iets ananas toe
T: smoothie van magere yoghurt 1 nectarine een paar aardbeitjes en 1/3 banaan
D: water (en thee)
B: 22 km fietsen, 4,5 km hardlopen, 1,5 uur op stal bezig geweest, 30 minuten paardgereden
Comments zijn meer dan welkom!
Jespri schreef:O: 20gr. Havermout met Alpro Soja melk (vanille). 2 Beschuitjes met Jam light en glas jus d'orange. 473 Kcal.
T: Banaan 157 Kcal.
L: Tosti met mozarella en tomaat van de Smoothie Company en glas melk. 528 Kcal
T: Meloen 111 Kcal.
T (18:00): Appel 81 Kcal.
B: 3 kwartier, weiland mesten.
A (20:30): Vers gemaakte Kippensoep met ciabattabrood en beetje Philadelphia. 625 Kcal.
B: Buikspier kwartier en beenspier oefeningen.
Drinken: 2 Liter water.
* Voor de Tosti heb ik ciabatta broodje, mozarella en tomaat los gepakt.
Totaal:
Energie 1975 kcal
Vet 53,2 g
Verzadigd vet 25,9 g
Eiwit 111,2 g
Koolhydraten 258,9 g
Vezels 19,1 g
LisErm94 schreef:O: 75 gram havermout, 5 gram lijnzaad (150 ml ongezoete sojamelk, 250ml water), 1 appel met kaneel, 50 gram kersen
L: 1 banaan, 1 appel, halve groene paprika, 1x snee roggebrood met Becel & 10 gram pompoenpitjes
T: 200 ml magere yoghurt/kwark met 3 gram lijnzaad en 30 gram blauwe bessen, wat rauwkost
A: 1 wrap, 1/2 mini-tacoshells met kipfilet en roerbakgroentes. Daarbij salade met olijfjes, feta, komkommer, tomaat, druifjes, wortel, uitjes & augurk. 1 eetl. tzatziki.
T: 2 mandarijnen, 1 raket & 4 chocolaatjes
D: water en thee, vanavond 1 cola light werden 2 blikjes cola light oeps haha
Ik heb me trouwens opgemeten (alleen buik even snel) en daar was ook 4 cm af. Misschien dat het toch komt doordat de operatie een grote schok was voor mijn lichaam?
Anders doet veel fruit eten echt wonderen
Ayla: kersen zou ik niet doen door de pitten, zo'n gemixt bakje is misschien wel het lekkerst.
Scheutje magere yoghurt vind ik zelf altijd wel lekker