hoi jullie gaan idd hard. Ik heb geluk mijn leraar waar ik het bij in moet leveren is er niet dus dat betekent wrs dat ik na de vakantie in hoef te leveren. ikke blij.
Maarja ze is nog jong de hersennen en verantwoordelijkheid. Het is moeilijk, want enige wat je vaak kan doen dan is dwingen, maar dan eten ze gewoon wanneer er geen toezicht is.
xingridx
Geplaatst: 23-04-09 11:48
Katia, ze is 19, wordt 20
waarmee ik dus bedoel dat ze in principe wel genoeg verstand zou meoten hebben om te weten dat ze niet zo lekker bezig is
Tja dan moet ze het idd zelf maar weten ingrid Komt ze zichzelf nog wel tegen
Ik heb net wéér naar school gebeld.. Gaat lekker langs elkaar heen daar vrijdag werd me verteld dat mn boeken maandag verzonden zouden worden. Dinsdag werd me verteld dat ze verzonden waren en dat ik ze dinsdag of woensdag moest ontvangen. Gister werd me verteld dat ze vandaag zouden worden verzonden. En nu bel ik en zijn ze dinsdag op de post gegaan Pfffff Maja, dan zou ik ze dus vandaag moeten ontvangen.. En anders bel ik morgen wéér
Ingrid, ik volg nu ook de weekmenu's van Sonja Bakker maar wel iets meer omdat ik ook zo veel sport, het is makkelijk om je aan te houden en je krijgt gewoon veel afwisseling
Ik heb buikpijn, zou in de rode week terecht moeten komen maar ben een beetje zenuwachtig of het wel echt gaat gebeuren Omdat ik zoveel prednison en antibiotica heb geslikt de afgelopen tijd
Nou, poezel heeft een ontstoken poot.. hij had ook koorts (39,1) en de DA mocht niet eens naar zn poot wijzen, maar hij belast hem wel, raar beest.. Maar hij is dus waarschijnlijk door zn zus in zn poot gebeten, of door een marter (die schijnen hier nu rond te lopen..)
Gelukkig is het maar de de poot idd Hopelijk heeft hij er snel minder last van.
Maar dierenartsen zijn idd duur
Zeg ik had een vraagje. Je hoort wel vaak dat hard gekookte eieren beter zijn dan een zacht gekookt ei. Maar waarom? Je hebt uiteindelijk toch hetzelfde ei? (ik hou wel van een lekker zach eitje )
Haha lekker he Sanne Kwam er gisteren achter dat m'n moeder om een of andere rare reden heel veel eieren gekocht heeft de laatste tijd (pasen?? ), maar er staan nu 3 dozen die voor maandag op moeten Dus gister 2 eitjes gebakken met kaas Vandaag 3 gekookte eieren gehad
Waarom brengen die eieren me op een idee voor een cake te bakken
Zal straks broek binnenbrengen, het is in de kledingzaak waar ik ze gekocht heb. De bijhorende vest was na 3 keer dragen kapot (en daar betaal je dan normaal 1250 euro voor ) Dus moet er toch zijn.