Slaap lekker!

Wat balen lijkt me dat Patriesja, hoe lang gaat dat nog duren?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Wist je dat je geen 2 kilo in 1 weekend kunt aankomen? Het kan wel zo zijn dat je door erg veel te eten in het weekend 2 kilo zwaarder bent dan voor het weekend maar dit komt voornamelijk doordat er meer vocht in je lichaam zit en er nog allemaal voedsel in je darmen zit.
Het beste is daarom ook om na een weekend veel te hebben gegeten pas op woensdag te wegen i.p.v. op maandag.
En wist je dat je om echt 2 kilo aan te komen ongeveer 15.000 kcal boven op je normale inname moet eten? Dit komt neer op:
13 menu’s van de Burger King met een grote hamburger, medium patat, medium cola en fritessaus.
Of 100 bruine boterhammen met halvarine en magere kaas.
Of 2143 zoete dropjes.
Of 500 kiwi’s.
Of 300 waterijsjes.
En dit allemaal extra bovenop wat je normaal gesproken op een dag eet!
ukje schreef:Nuage, begrijp jij wel wat wij bedoelen. Je moet je slechte eetgedrag niet gaan goed praten en dat is wat jij doet.
Citaat:Goeiemorgen allemaal!
Maargoed vanaf vandaag weer de goede weg op.
Planning:
O: yoghurt met zoetstof en appel + thee
T: broodje appelstroop, chocolate cookie
L: broodje kipfilet, broodje appelstroop
T: appel, mandarijn, warme chocolademelk mét![]()
D: veeeeel groente en wat rijst + vissticks
T: optimel yoghurt
beweging: totaal 50 min fietsen, +/- 30 min lopen, 3 kwartier paardrijden, en schoooool
Sizzy schreef:Een leuk wist je datje voor mensen die bang zijn na een ranzig weekend opeens veel te zijn aangekomen:Citaat:Wist je dat je geen 2 kilo in 1 weekend kunt aankomen? Het kan wel zo zijn dat je door erg veel te eten in het weekend 2 kilo zwaarder bent dan voor het weekend maar dit komt voornamelijk doordat er meer vocht in je lichaam zit en er nog allemaal voedsel in je darmen zit.
Het beste is daarom ook om na een weekend veel te hebben gegeten pas op woensdag te wegen i.p.v. op maandag.
En wist je dat je om echt 2 kilo aan te komen ongeveer 15.000 kcal boven op je normale inname moet eten? Dit komt neer op:
13 menu’s van de Burger King met een grote hamburger, medium patat, medium cola en fritessaus.
Of 2143 zoete dropjes.
Of 500 kiwi’s.
Of 300 waterijsjes.
[/quote]Citaat:En wist je dat je om echt 2 kilo aan te komen ongeveer 15.000 kcal boven op je normale inname moet eten? Dit komt neer op:
Of 2143 zoete dropjes.
Of 500 kiwi’s.
Of 300 waterijsjes.
Sizzy schreef:Was ook erg lekker![]()
Slaap lekker!Ik ga nog even lekker douchen en dan ook naar bed.
Wat balen lijkt me dat Patriesja, hoe lang gaat dat nog duren?
ladyjoy schreef:Vandaag:
O: 2 br boterhammen; kipfilet
T: 2 biscuitjes
L: 1 br boterham; gekookt ei, 2 geperste sinaasappels
T: banaan gemixt met 200 ml Sojamelk, 2 biscuitjes
A: Noodles soep (noodles, roerbakgroenten, tofu, gekookt ei, chilisaus) met kroepoek, Soja choco vla
Beweging: 20 min lopen, 20 min winkelen, uur boodschappen doen (ik wist niet wat ik wilde eten)
Ilse schreef:LA! Ik krijg net te horen dat ik in de voorjaarsvakantie waarschijnlijk een weekje naar Curacao ga! Ben jij er dan nog?
Mijn dag vandaag was prima, afgezien van 2 bonbons..
ladyjoy schreef:Planning:
O: 2 br boterhammen; D'Light Jam
T: pakje droge crackers
L: 3 br boterhammen; 2x kipfilet, 1x halve plak 30+ kaas
T: grote appel
T: banaan gemixt met 2 geperste sinaasappels
A: aardappelen, rode kool, gehaktbal & schaaltje appelmoes
Beweging: 20 min lopen, 6 uur werken (gehandicaptenzorg), paardrijden (les)??
lana_te schreef:Nuage tochhad jij gisteren avond geen frikandel geheten??