Sylhouet schreef:@Annetje, wat voor schoenen heb je gekocht??
Fijn dat ze zo goed bevallen!
Uhm.. Acsis oid, deze:

Ook aan LA

Ik ben net gaan rijden, maar pffff! Het ging echt voor geen ene meter! Net als gisteren en de dag ervoor. Ze heeft totaal geen last meer van dikke benen, dus daar ligt het niet aan, ze is gewoon strontvervelend! Nageven ging vandaag wel goed, in het begin wat verzet, maar even wat doorvragen en daarna goed belonen en zelf nageven en het was goed. Maar ze liep constant tegen de muur op (en boem is AU!) ze ging veel te traag, maar als ik haar harder liet lopen was ze weer stuurloos en was haar hoofd ergens tegen het plafond, met aanspringen in galop gaf ze ook nog eens twee gigantische bokken.

Ik mocht eigenlijk ook nog Anne rijden, die jonge tinker, maar ik had er na Viralda helemaal geen zin meer in! Kan daar zo shago van worden. Denk je even gezellig te gaan rijden, wordt het zoiets. Ik zal het zelf wel veroorzaakt hebben door te lief te zijn of juist teveel te vragen ofzo, maar toch blijft het jammer...
Heb ook meteen mijn dag verpest door een bak chocoladeijs een gevulde koek en thuis nog een boterham met pindakaas te eten