Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bhriseis schreef:Is toch een prima lunch, Madeira? En genieten van die taart! Het is niet elke dag verjaardag
O: 80 g havermout, speculaaskruiden, 100 ml halfvolle melk, 100 ml water, scheut havermelk, glas sojamelk intens, lijnzaad, grote groene thee
B: paarden verzorgen
L: Schep pastasalade van gisteren met ijsbergsla, paprika, tomaat, komkommer, dressing; schaaltje 100 g magere perzikyoghurt met 100 g magere kwark
T: Latte macchiato (halfvolle melk; 2 espresso's)
T: ananas met magere kwark, peer
B: Body revolution workout 1, en als er nog tijd is 30 minuten cardio
A:200 g gebakken aardappels, 4 struiken witlof met dressing van water, mayo en poedersuiker, Quorn filet
T: Sojavla of magere vruchtenyoghurt
Bhriseis schreef:Jespri: Je vindt het misschien al heel wat minder vies als je de havermout iets minder lang laat koken en/of je er nadien, net voor je het opeet, er nog een scheut koude vloeistof bijdoet. Althans, dat was bij mij het geval. Nu lust ik het in alle diktes![]()
Merel: Als je zo weinig (koolhydraten) eet valt je verbranding stil en moet je steeds minder en minder eten om niet aan te komen.
Het is inderdaad het warm eten en dat het te dik is.
) :
Bhriseis schreef:Is toch een prima lunch, Madeira? En genieten van die taart! Het is niet elke dag verjaardag
. Je hebt gelijk hoor
ben altijd bang uit mijn ritme te vallen maar is gister ook niet gebeurt dus moet goed komen 
Voor enkel de basisfuncties heb je de kcal van je BMR puur nodig, en daar bovenop nog alle kcal die je verbruikt voor al wat je op een dag doet. Ik kan slecht schatten, maar volgens mij haal je niet eens je BMR-puur, denk ik? Maar ik kan er naast zitten hoor 
NeverGiveUp schreef:O; Havermout met honing, kaneel, rozijnen, walnoten, pompoenpitten, chiazaad, frambozen en bramen
T; Handje dadels en gedroogde cranberrys
B; 2,5uur schoonmaken, uur fietsen
L; 4 volkorenbroodjes met kaas, gedroogde tomaat, augurk, ei, alfalfa en zout en peper.