Ingrid, ook hier staat de pb box altijd voor je open
Sizzy ik heb nog niet gemaild... vind t een beetje moeilijk en ik heb het een beetje druk gehad van t weekend. (lees ik ben een soort van geen vrijgezel meer sinds t weekend )
Ik ken m nu 2 maanden, t is een vriend van me En ik voelde de laatste tijd al meer maar dacht dat het niet wederzijds was. Gingen altijd met een groepje dingen doen, wekelijks zwemmen enzo. Vorige week film gekeken met een aantal, lagen we heerlijk tegen elkaar aan, maar hij is zoiezo gewoon al knuffelig, dus dacht dat t daaraan lag. Woensdag met zn allen zwemmen, hield ie net ff langer zn arm om me heen enzo, maar dacht dat ik het me verbeeldde (je wil zo snel dingen zien als je iemand leukvind he ) Vrijdag stappen hebben we gekust Had echt zo niet verwacht dat het wederzijds was! Zaterdag ook wezen stappen, en hij is gister film komen kijken Hij ging alleen best wel pas om 2 uur naar huis Hij weet dat ik het rustig aan wil doen, en begrijpt ie ook helemaal. Echt super fijn
Ben ook helemaal blij Hij zei ook gelijk van als er iets is moet je t zeggen he! Hij is zo anders als mn exen. Dat waren echt enorme klootzakken die zo snel mogelijk tussen de lakens wilde... Hij totaaaaal niet. Heel lief (ja ik heb t echt goed te pakken hoor hahhaha)
Pivanti
Geplaatst: 12-10-09 14:08
Sizz, oke lekker hoor zo dichtbij 't strand Wat goed, spannend hoor, sollicitatie!
Ingrid dikke pb-en mag altijd!
Imre, Altijd heel irritant een lekke band... en alles loopt gelijk mis dan!
Na de operatie toen ik wakker werd ging even minder; veel te hoge bloeddruk en hartslag (moest medicatie voor krijgen), infuus was gesneufeld, had geen gevoel meer in mijn been/enkel. Nu gaat het beter voel me stuk beter, nog wel steeds beetje misselijk en wat pijn natuurlijk maar is normaal