Ja precies Aniek Maar goed, daar kan ik dan niet zo mee zitten
Zit erover te denken (en beetje research te doen) dat ik maar een dieet moet gaan vaststellen ofzo...vaste dingen waar ik me aan moet houden en waar ze dan ook thuis aan mee kunnen werken...want 'zomaar wat doen' en zelf opletten heeft alleen tot gevolg dat ik emzelf veel meer toesta dan verstandig is
lesilla
Geplaatst: 23-04-09 10:46
AniekR schreef:
Haha dankje Katia, een mooie paardrijkont
Doet me denken, hier op tv is er een programma fat vs skinny en een onderdeel ervan is de beste manier om een achterwerk te verkleinen en verstevigen. En toen hebben een paar meisjes een paar weken lang op een mechanisch paard gezeten speciaal ontworpen voor de poep. En dat was de beste manier
Ja inderdaad, zo was er onlangs een meisje in de winkel met jeansmaat 33. Maar dat zag je allesbehalve dacht dat ze een 29 aanhad.
Wendy super!
Wendy15
Geplaatst: 23-04-09 11:01
Heb net les gehad en ging zoooo goed!!! Hij heeft nog NOOIT zó gelopen Hij heeft 7 jaar lang niét gedraaft en getölt. En vandaag had ik hem voor het eerst EN in draf, EN nageeflijk, EN recht, EN hij volgde m'n hand naar beneden. Ben zooooo ONWIJS trots!!! Superpaard Het zijn nog kleine stukjes dat hij echt recht is en zn achterhand er onder zet, maar ben hier gewoon zooo blij mee!! En hij heeft echt gewoon heeele stukken nageeflijk gedraaft en op de volte en binnen en buitenstelling en poeehhh goeie paard Hij houdt nog wat teveel vast op links, dus ik moet zelf ook leren dat meer los te laten enzo en hij is nog wat scheef, we zijn er nog lang niet, maar dit is zo'n MEGA stap vooruit, dat hield ik gewoon echt niet voor mogelijk En nog complimentjes gehad van m'n instructrice dat ie er zo ónwijs goed uitzag, niet te dik, niet te dun en hij gaat al goed door z'n vacht heen enzo. En ze zei dattie zo onwijs slim is, want dat ik hem zo kon oppakken en verdergaan waar we vorige keer gebleven waren
En het állermooiste, hij begint zélf ook plezier in de dresuur te krijgen! Bij alles wat ie goed doet belonen we hem onwijs en dan loopt ie te glimmen van trots en doet ie nóg harder z'n best
Ingrid ik zou gewoon de voorbeelddag aanpassen, en dan een weekplan van maken. En zo telkens uitprinten en hangen dan weten de mensen om je heen hoe en wat.
Wendy klinkt fantastisch, vind echt leuk hoe je enthousiasme in je tekst word gezet.
Dat klinkt top Wendy!!! Heerlijk is dat he, kun je echt weer even heerlijk op teren
Wendy15
Geplaatst: 23-04-09 11:07
ja ben hier gewoon zooo gelukkig mee! na 7 jaar van frustratie en cursussen en aan mezelf twijfelen, bijna de moed opgeven en tóch weer proberen, gaan we nu éindelijk zó goed, kan gewoon echt niet beschrijven hoe gelukkig ik hier van wordt Ben trots op de poonie
ja zoiets zat ik ook al aan te denken...of Sonja Bakker maar dan met aangepaste dagen, grotere hoeveelheden..maar dan heb je wel goede/duidelijke avondmaaltijden Denk als ik zoeits ga doen dat ik dan ook mn moeder en zusje mee krijg, en dan heb je oko wel weer meer steun
Wendy15
Geplaatst: 23-04-09 11:08
( even voor de duidelijkheid, heb altijd wel héél veel plezier met hem gehad hoor! Buitenrijden gaat super Maar in de bak rijden en die gangen ging gewoon niet )
Jup, dat was ik. En zusje is nog precies hetzelfde dus daarvoor kan eht ook geen kwaad
ItsMe2
Geplaatst: 23-04-09 11:44
Jullie gaan echt superhard!!
@ Wendy: Fijn dat het rijden zo goed gaat .
Ik wou net weer en afspraak maken, maar we kunnen niet op hetzelfde tijdstip. Dus het wordt zowiezo maandag voordat ik weer echt kan rijden! Ik ga miss wel een klein buitenritje maken .. En natuurlijk longeren ..