Mijn haar groeit echt zo snel, vreselijk want dan is je kapsel er ook snel uit. Maar nu is het echt kapot door voedingstekort en het valt uit met plukken. Weer een reden om genoeg kcals binnen te krijgen
Ik wilde er een grove permanent in laten zetten voor de bruiloft van m'n zus, heb van mezelf een slag/lichte krullen. Maar ben nog aan het twijfelen...
zou geen grof permanent nemen, maar een dag van te voren je haar in een goede carmenset zetten. is net zo mooi maar een stuk vriendelijker voor je haar.
benangelique
Geplaatst: 22-01-09 17:01
Imre schreef:
Ik heb honger, maar geen zin in de appel die nog in mijn tas zit en verder niets bij me.
gewoon die appel nemen, dan maak je maar zin! beter iets eten waar je niet zo'n zin in hebt dan dat je straks gaat lopen snaaien.
Of gewoon een krultang met uitlopende barrel veel natuurlijker van slag
Pantykous
Geplaatst: 22-01-09 17:09
benangelique schreef:
waarom nu al eruit? hip haar belinda!
Vond het niet mooi meer zitten. Ik heb niet zoveel en dan ook nog vrij dun haar van mezelf, dus op sommige momenten zag je de tracks. Da ken nie natuuuurlijk
belinda, hippe pony/froufou staat je goed ! sizzy, de meeste mensen krijgen spijt van een permanent, idd wat angelique zegt een carmen set geeft ook een mooi resultaat sokje, tracks zijn dat die losse plukjes ??? als dat zo is wel ik graag je mening horen daarover ? twijfel namelijk om dat te laten doen
Ben net wezen kijken voor een sportbroek maar was t allemaal net niet Wel een heel leuk jasje gekocht Zag 'm hangen en was er echt heeelemaal weg van, in de aanbieding voor 25 euro, maarrr alleen nog in maat M/38 Denk daar pas ik noooiiittt in Maar ik moést gewoon ff proberen En hij zat goed en hijs helemaal geweldig
lesilla
Geplaatst: 22-01-09 18:29
hmmm je ziet er toch maatje 38 uit dus schrik ik er niet van goedzo!
Mn bovenlichaam valt idd wel mee Ik heb 't op mn heupen Nah heb echt dikke bovenbenen Met broeken kan ik nét in een maat 42 En dan moet het ook niet een strak modelletje zijn
Zal straks even foto maken! Doe ik ook meteen ff foto van dat blousje en vestje wat ik zaterdag had gekocht