[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:39

ja ja stoeien op bed Pling

dushi ben blij voor je, wel oogjes open he, je weet toch... jij altijd met je suri's Tong uitsteken net zo erg als antillianen ennuh jamaicanen (schijnen nog erger te zijn, jeujjj) Clown hij wil me ook alweeer zien vanavond maar ik weet nog niet.....
wat gaan jullie morgen doen? enne hoe is het met eten dan, of is je buik te vol met vlinders?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:42

Wat leuk LJ! Lovers

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:43

Leukleuk! LJ Haha! Haha!
Wat een gedate allemaal Tong uitsteken

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:45

Hahahaha ja STOEIEN LA!! Hij zat wel in ene bovenop me hahahaha ik echt zo 'uh hallo dit klopt niet'.. 'Nee maar je doet ook niks om me tegen te houden Knipoog' Bloos
Maar daar bleef het bij hoor.. We hebben pas in m'n auto gekust hihi

Enne.. ik had vanochtend veel gesnoept op m'n werk (tompouche en een Cornetto Bloos) en de rest van de middag niks gegeten (op m'n brood van vanochtend en vanmiddag na natuurlijk). Ik heb geeeen honger hahaha! Net met moeite wat avondeten naar binnen gewerkt. En dat terwijl ik ongesteld moet worden!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:45

Enne tjah.. Surinamers, Antillianen, Jamaicanen.. ach ja, ik ken ook Nederlanders (exen van vriendinnen) die een hoop geflikt hebben..

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:52

Die ken ik ook genoeg inderdaad...gewoon oogjes open houden....hun ware aard zie je dan snel genoeg! ik wil niet dat hij al bij me thuis komt, ik heb voorgesteld naar de bios te gaan.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:57

@Pivanti: wat voor werk heb je dan precies gedaan met dat zwaar gehandicapt meisje? Als je het niet wilt vertellen hoeft dat natuurlijk niet Bloos! maar aangezien ik zelf ook hierin wil werken ben ik nogal nieuwsgierig...

@Sokje87: ik heb nog nooit gesprongen en ik denk ook niet dat ik dat kan..

@Welshcobfan: wat vervelend! Wat voor allergie heb je dan? Waar kan je niet tegen bedoel ik meer?

@LittleAnn: Fijn dat het ‘knopje’ (zeg maar) om is! Je dagschema ziet er ook super goed uit Haha!
(Maar wat is mineola?) Enneh.. voelt geweldig he, verliefd zijn Haha! maar altijd inderdaad je oogjes open houden.

@Sizzy: mooie foto’s! Echt mooie jurk heb je daar ook aan. Lachen

@March: 7 aug?? Zo lang nog Verdrietig
Wat heb je toch een super lief hondje Lachen

@Anthea: het gaat je lukken Haha!! Kom op meid Haha!!

Nou ... ik schaam me echt diep ... kwam vandaag jankend de klas in.. ik hoop dat het niet teveel opviel.. grrr Verdrietig zo gestresst omdat die jongen niets heeft gedaan met onze werkstuk; ik moest het vandaag inleveren dit en dat ik moest het uitprinten (ik had mijn dingen ook al verbeterd maar hij niet daar moest ik op wachten) stuurt hij dat eindelijk op het allerlaatste moment en ik kwam hierdoor ook te laat in de klas was bang dat zij ook al boos op me zou worden.. Heb echt gejankt toen ik alleen in het kleuren uitprinthok (om het zo te omschrijven) stond, ik moest beter hier niet aan beginnen want ik kon ook dus niet meer stoppen met huilen Verdrietig

Wat nemen jullie trouwens mee als 'tussendoortje' met examens? ... Tips?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:00

Oh Flevogirly Bloos! Door jouw post besef ik me nu iets naars. Scheve mond Ik heb allemaal examens van 3 uur en ik heb na een kleine twee uur altijd weer honger. Scheve mond Dat wordt op het einde dus honger lijden. Scheve mond

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:01

Leuk LJ!!!! Hyper! OK dan! Go jij! Go jij!
Geniet ervan!

Ik had vandaag een snoepdagje
En de ovenpasta was ook erg lekker! morgenochtend een ontbijtje met warm brood. Moet het morgenvroeg nog ff halen en dan is het nog warm. Morgenmiddag waarschijnlijk sperma halen voor mijn merrie.
Het eitje was nu 4 cm en werd al zacht Wow!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:03

Nienke_ schreef:
Morgenmiddag waarschijnlijk sperma halen voor mijn merrie.

Hahaha dat leest even gek! Clown

Ach gut voor flevo

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:10

Flevo, begrijp je helemaal. Jongens zijn gewoon te gemakszuchtig en vooral degene waar jij mee moest samenwerken. Echt ik snap niet waarom ze zo pissig worden gister met ja jullie hebben de hele vakantie niks aan je school gedaan en vanmorgen viel ze tegen mij uit dat ik niet aan me werkstuk mog werken.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:12

liedje schatje je mag een banaan ofzo meenemen toch, ik mocht dat wel hoor!! en lekker warm eten voor je erheen gaat!

flevo ik ben niet verliefd hoor, ik ben meer nog helemaal gebroken van liefdesverdriet... ik date wel me die jongen maar gewoon als vrienden....

nienke eitje zacht? hahhsha ik heb geen verstand van die dingen maar het klinkt grappig!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:16

liedje, wij mogen gewoon eten en drinken meenemen tijdens het examen alleen iets gezonds. Fruit vindt ik lastig wegwerken. Maar ik eet wel avond eten als lunch. Heb ik temminste een beetje energie zonder dat het me teveel gaat kosten want krijg niks naar binnen.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:22

Flevogirl, vervelend zeg Ach gut

Dit 6 jarige meisje is spastisch in bijna al haar spieren (ze kan niet lopen, staan, zitten), licht verstandelijk gehandicapt geraakt doordat ze door al deze beperkingen een grote ontwikkelingsachterstand heeft opgelopen. Ook kan ze niet gewoon eten, ze moet dik vloeibaar voedsel (gepureerd, vla e.d. geen drinken want dat schiet dat in haar luchtpijp) en dan gevoerd worden. Ze kan ook niet praten, ze heeft een spraakcomputer. En zware epilepsie (alle vormen die er bestaan).
Ik ben daar om 7u, haar op de wc stoeltje zetten, haar dan aankleden, in de electrische rolstoel zetten. Dan eten geven, tandenpoetsen en komt de taxi. Daarna haar zus van 9 naar school brengen. Dan komt ze om half1 weer uit school. Dan weer op t wc stoeltje zetten, tandenpoetsen, kletsen over school, puzzelen/tekenen/keien oid, dan samen met haar, haar zus ophalen van school. Dan toetje eten, weer spelen en dan gepureerd avondeten geven. En dan komen haar ouders weer thuis.

Op donderdag doe ik een jochie van 4jr die in een rolstoel zit, omdat hij niet kan lopen door een hersenbeschadiging. Die moeder is vaak ook gewoon thuis, maar gaat erom dat ze dan meer tijd aan haar dochter van 6jr kan besteden, en ze op die dag niet hoeft te tillen enz. Daar ben ik om half1, dan samen met hem en z'n ma boterham eten. Dan even spelen, dan komt de taxi Ga ik mee met hem naar therapie (ergo en fysio), dan weer spelen, met ze mee eten Na het eten hem in bad doen en naar bed.

En ik doe om de week nog 3uurtjes met een licht autisch jochie van 7jr nog een activiteit buitenshuis om die ouders te ontlasten. Gewoon naar de kinderboerderij, speeltuin, bibliotheek oid.

Is echt heel leuk om te doen Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:24

Pivanti, het lijkt me zowel fysiek als mentaal heel zwaar als je het zo beschrijft. Maar het is ook heel dankbaarwerk want die ouders kunnen ook gewoon even hun eigen dingen doen.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:26

lalalallaallalalalalalalalalala

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:29

Nienke_ schreef:
Leuk LJ!!!! Hyper! OK dan! Go jij! Go jij!
Geniet ervan!

Ik had vandaag een snoepdagje
En de ovenpasta was ook erg lekker! morgenochtend een ontbijtje met warm brood. Moet het morgenvroeg nog ff halen en dan is het nog warm. Morgenmiddag waarschijnlijk sperma halen voor mijn merrie.

Mijn merrie was hengstig vandaag! Dat word denk ik maandag of dinsdag insemineren! Haha!

@LJ: Hihi, superleuk! Kan ie goed kussen?

@Flevogirly: Ach gut

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:29

Wat een mooi beroep heb jij Pivanti! Zwaar, maar wel heel mooi!

Dames dames, niet te veel met die mannen bezig zijn! Lekker je eigen ding blijven doen en kijken of hij erbij past.. Knipoog Laat ze eerst bewijzen dat ze je eventuele tranen waard zijn!

Ik was altijd als een van de eersten klaar met SO's en examens. Nooit wat meegenomen naast een flesje water dus..

Heb net lekker een rondje gehobbeld met Chubster. Ze was weer lekker brááf! Hopelijk is het morgenmiddag droog, dan kunnen we weer een rondje doen..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:32

@Pivanti: Inderdaad, zwaar maar wel heel mooi!

Edit: Mijn paard ging ook superfijn vandaag! Lekker los, en de changementen beginnen nu echt bevestigd te raken. Go jij! Go jij!
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 16-05-08 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:33

sokje87 schreef:
@LJ: Hihi, superleuk! Kan ie goed kussen?

Jaaaa!! Dat is ook wel een eis hoor Bloos anders wordt het niks haha

Enne.. Chubby; een man die het waard is, laat je niet huilen Knipoog

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:34

Ik vind t persoonlijk qua zwaarte best meevallen. Wat ik t moeilijkste vind is dat dat meisje niet kan praten. Dat is echt heel lastig.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:34

Chubby gaat ergens in de komende 2 weken richting Baggio. Ze mag bij hem een paar weken logeren, samen in de wei. Ik laat haar daar tot na de 18 dgn scan. We zijn nog nooit op het strand geweest dus dit is dé kans om dat eens uitgebreid te gaan doen samen (wie weet zelfs zwemmen!)..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:38

Pivanti schreef:
Ik vind t persoonlijk qua zwaarte best meevallen. Wat ik t moeilijkste vind is dat dat meisje niet kan praten. Dat is echt heel lastig.

Dat lijkt me idd heel beperkend! Hoe vang je dat op?

@LJ: hehe, voor mij ook hoor, anders is de lol er gauw vanaf. Haha!

@Chubby: Gaaf zeg, naar het strand! Lekker uitwaaien Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:40

@Liedje: wij mogen gewoon pepermuntje of dropje ofzo eten onder de examens. Is wel lekker, word je wat scherper zeg maar.

@Pivanti: het lijkt mij ook zwaar, maar wel super mooi werk. Ik ben dan wel visueel gehandicapt, kan hierdoor niet met kleine kinderen werken, maar met gehandicapten wel omdat dit vaak 1 op 1 is en omdat die kinderen (bijvoorbeeld in een rolstoel) niet zomaar weg rennen ofzo, zoals kleutertjes...

@LA: sorry verkeerd begrepen Lachen ik ben voorlopig ook niet toe aan een jongen, heb er totaal geen zin in en ook geen zin om er tijd voor te maken.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:40

@ Chubby; heerlijk ja!! Wow, het strand! Lekker crossennn!! Hahaha

Word @ Sok Knipoog Ik had laatst een leuke jongen leren kennen.. na 2x hebben we gekust en het was afschuwelijk Bloos hij kon het écht niet. De 2x daarna heb ik nog geprobeerd hem te 'sturen' maar dat lukte niet dus tjah, toen was het voor mij al over.