Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 19:57

Ilse je ziet er goed uit hoor! Ben erg benieuwd naar voor foto;s Hoelang ben je eigenlijk?

Mijn dag:
O: volkorenbolletje met kipfilet, krentenbol met boter, ontbijtkoek met pindakaas
L: voklorenbolletje met kipfilet en andere helft eiersalade, ontbijtkoek met pindakaas
T: halve liga evergreen en warme chocomelk
D: ?

Was mee op wedstrijd dus hele middag weg geweest.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:13

Mocca schreef:
Planning;
O: schaaltje magere joghurt met cruesli
L: 2 volkorenboterhammen met appelstroop en rosbief
T: smoothie van fruit, kopje drinkbouillon
A: Lasagne met sla
T: schaaltje magere joghurt

Even bijgewerkt.

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:18

Jamy schreef:
Ilse je ziet er goed uit hoor! Ben erg benieuwd naar voor foto;s Hoelang ben je eigenlijk?

Mijn dag:
O: volkorenbolletje met kipfilet, krentenbol met boter, ontbijtkoek met pindakaas
L: voklorenbolletje met kipfilet en andere helft eiersalade, ontbijtkoek met pindakaas
T: halve liga evergreen en warme chocomelk
D: ?

Was mee op wedstrijd dus hele middag weg geweest.

Avond eten wordt bak sla en misschien broodje erbij ofzo. En drna misschien nog wat yoghurt of iets. Net of ik nog trek heb

fourth

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 21:24

Aaah...moeite om me in te houden...net nog een paar lepels rijst bij mijn ouders gestolen en 2 paaseitjes en 3 pepernoten...maar snel a/d buikspieroefeningen! [voel trouwens wel dat dat werkt, voelt al veel harder]

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 21:28

Looking good Ilse!!
Belsje: het dieet wat je volgt klinkt niet erg smakelijk eerlijk gezegd, en al die omeletten? Ik dacht dat je maar twee eieren per week ofzo mocht eten....Kan me voorstellen dat je zin hebt in een visje

Pff moest echt even bijlezen, jullie hebben veel geschreven!

Mijn dag was op zijn zachtst gezegd erg onverantwoord
We zijn in de loonse en drunense duinen gaan rijden, we vertrokken om 10.15 en waren terug om 15.45!! \

o: kommetje magere yoghurt met muesli en een banaan
om 16.00 twee croissantjes (had vriendje voor me gemaakt) gevolgd door driekwart margeritha pizza en twee koekjes en een liter rooibosthee.

Mja wat zal ik er van zeggen? Dit is helemaal tegen mijn principes eigenlijk, dus moet maar niet te vaak voorkomen. Het was wel een geweldige tocht, ondanks dat ik twee schoppen heb gekregen

Belsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 21:49

LittleAnn, ik eet alleen dingen uit zakjes dus ik heb nog geen echt ei van dichtbij gezien de voorbije 9 dagen. Qua smaak vallen vooral de desserts wel mee, die omeletten dus wel wat minder, maar in quichevorm waren ze beter.

Zijn allemaal poedertjes die je moet aanmaken met water of evt. sojamelk ...

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:14

VanillaQueen schreef:
[voel trouwens wel dat dat werkt, voelt al veel harder]

Super!
Hoe lang doe je het al, en hoeveel per dag?

Ik probeer 200 buikspieroefeningen per dag te doen, gewoon 's avonds. Maar ben nog niet lang genoeg bezig om al resultaat te merken helaas.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:24

Mocca schreef:
VanillaQueen schreef:
[voel trouwens wel dat dat werkt, voelt al veel harder]

Super!
Hoe lang doe je het al, en hoeveel per dag?

Ik probeer 200 buikspieroefeningen per dag te doen, gewoon 's avonds. Maar ben nog niet lang genoeg bezig om al resultaat te merken helaas.

Ongeveer twee weken nu, ik probéer het elke dag te doen maar laten we het op gemiddeld vier á vijf keer per week houden, hehe. Gewoon bloedsaaie sit-ups. Werkelijk géeeen idee hoeveel ik er doe, meestal 20 minuten per dag. [soms 4 x 5, 2 x 10, als ik lui ben]
Maar vooral als je nog niet hebt gegeten voel je het...qua zien nog niet echt hoor, want die flubbers blijven toch echt nog gewoon hardnekkig zitten
Mja, met buikspieroefeningen schijnt het wel zo te zijn dat de resultaten niet direct te voorschijn komen...dus volhouden!

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:27

Voor de andere buikspieroefeningers onder ons...duurt het bij jullie ook zo lang voor ze echt warm zijn zeg maar? Ik ben echt 10 minuten bezig voor dat ze beginnen te werken, daarvoor gaat het echt heel stroef...maar daarna zie je ze echt trillen enzo, en dan voelt het echt goed
[ik bedoel die 20 minuten in mijn vorige bericht ook zónder dat eh...."instappen" ]

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:29

Ik voel het echt al na 30 'bewegingen' ofzo trillen, maar ik doe dan ook regelmatig oefeningen en pilates. Ik heb hele harde buikspieren, maar er blijft altijd dat 'vrouwelijke laagje vet' opzitten.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:33

Hmm, dat zal dan ook wel een kwestie van wennen zijn....het is natuurlijk ook best wel een zware belasting lijkt me.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:35

Nou ik hou het nooit 20 minuten vol.
Als ik er 50 doe, doen ze al pijn bij mij

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:40

Hoe lang ben je dr al mee bezig dan?
Ik heb het ook niet meteen opgevoerd naar 20 minuten hoor...heb ook wel spierpijn gehad de eerste dagen

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:42

Nou ook als ik het een tijd achter elkaar doe red ik het nog niet.
Ik kon er 200 achter elkaar, maar dat zijn lang geen 20 minuten..

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:54

je kan beter 10 goede buikspieroefeningen doen dan 200 halve Kijk eens bij wat pilates oefeningen, daar zitten hele goeie tussen.

Mocca: Cruesli...? Gruwel... als er íets vol suiker zit...

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:57

Ja ik moet mijn pilates DVD nog steeds een keer aanzetten.
Morgen heb ik niets te doen, dus dan wil ik hem echt gaan kijken..

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:00

Laura schreef:

Keek in de supermarkt op de pakken, en er zat helemaal niet veel verschil tussen gewone muesli en cruesli. En ook niet in suikers, maar ietsje meer calorieen in cruesli en ongeveer evenveel suiker. En als ik dan moet kiezen, ga ik toch voor de cruesli. Misschien ligt het aan mij, maar heb alle pakken in mijn handen gehad, en het scheelde écht niet veel.

En ach, het is zo lekker.

[edit; moet er wel bijzeggen dat de cruesli die ik eet ook absoluut niet zoet is. De cruesli die ik hiervoor had wel, bah, 1 grote zoete bende, terwijl ik niet eens zo van zoet hou. ]

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 09:36

Mijn planning voor vandaag :

O 2 broodjes appelstroop

T 1 Appel

L 2 broodjes pindakaas

T 1 appel

L Macaroni

en weer veel water drinken
Daarna nog even 1,5 uur paardrijden
ook al een half uur gewandeld met de hond

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 09:43

Jamy schreef:

Zo'n 1.72m met nu een gewicht van 68/69, en hoop nog eventjes door te kunnen naar zo'n 65 kilo .

Buikspieroefeningen doe ik niet, 1. geen zin in, 2. geen tijd voor en 3. heeft toch nog geen nut onder het vetlaagje.
Buikspieren ga je pas zien als al je vetjes op je buik 'op' zijn, dus dan ben ik nog wel ff bezig .
Jullie kunnen dus wel buikspieroefeningen gaan doen maar dat heeft dus geen effect, afvallen zul je er dus ook niet van doen. Je ziet ze pas als je eerst genoeg afgevallen bent (heb een hele tijd onder begeleiding op de sportschool gelopen )

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 09:44

Goeiemorgen ff snel, ik kwak even een planning neer voor mezelf...overzicht houden.
Overigens mijn vreetbui voor deze week al gehad...werd vannacht opeens wakker met enorme honger [toch te weinig en te vroeg avondeten] dus eh, toen heb ik me maar even ongeneerd laten gaan Vandaag de befaamde balansdagdus

O: 2 plakjes volkoren ontbijtkoek, 2 bekers groene thee, 2 grote glazen water [á 0,75 cl]
[uur fitness]
T: Appel
L: Knäckebrotjes, soep, eventueel iets van rauwkost
[uurtje met hond wandelen]
T: Appel, bakje magere kwark
A: Nog geen idee, maar iig wel veel verse groenten/1 vegaburger.
[buikspieroefeningen]

Fijne dag allemaal!

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 09:46

@Ilse: Maar dan nog...sterkere buikspieren zijn wel vrij nuttig...ook met paardrijden etc.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 09:52

Die heb ik toch al van het paardrijden zelf, haha

Janneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 10:36

goeiemorgen!

mijn planning:
O:magere yoghurt met musli
L: knackebrodjes met light-smeerkaas, stukje komkommer en 'n tomaat
T: kiwi en evt. een bakje yoghurt
A: rijst met veel groenten ofzoiets

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 10:38

Mocca schreef:
Laura schreef:

Keek in de supermarkt op de pakken, en er zat helemaal niet veel verschil tussen gewone muesli en cruesli. En ook niet in suikers, maar ietsje meer calorieen in cruesli en ongeveer evenveel suiker. En als ik dan moet kiezen, ga ik toch voor de cruesli. Misschien ligt het aan mij, maar heb alle pakken in mijn handen gehad, en het scheelde écht niet veel.

En ach, het is zo lekker.

[edit; moet er wel bijzeggen dat de cruesli die ik eet ook absoluut niet zoet is. De cruesli die ik hiervoor had wel, bah, 1 grote zoete bende, terwijl ik niet eens zo van zoet hou. ]

Het ligt er aan van wel merk je de cruesli eet, ik heb hem van jordans en daar zitten alleen natuurlijke suikers is en geen extra toegevoegde.

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 10:39

Goedemorgen ook ik maak alvast een planning waar ik me perse aan moet gaan houden
o: magere yoghurt met een banaan
t: liga
l: soep, twee knackebrod met light kaas
t: appel
a: vegaburger en broccoli geroerbakt met een paar aardappeltjes uit de oven