Philly cheese"steak"
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Roodvos schreef:Monchou schreef:Ho, wacht, bedoel je hier nou echt dat je dat bruine schaaltje zelf hebt gemaakt van chocolade[ [url=m/m5vIAf.jpg]Afbeelding[/url] ]
En als toetje een zelfgemaakte chocoladeschaaltje met Ben & Jerry's, slagroom en frambozen..
Hoe heb je dat gedaan? Ziet er echt fantastisch uit!

Yv_ schreef:Wat leuk gaucho! Zijn zulke cursusdagen dan gewoon open? Ik heb ook toevallig vh weekend brood gemaakt, maar was gewoon een simpel speltbrood. Wel errug lekker: nog warm uit de oven en dan met geitenkaas
Flicka12 schreef:DieL_Zor schreef:En een aardappelsalade van gisteren bij de heerlijke bbq
[ [url=m/gtNo3a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je een recept hiervan? Ziet er heeerlijk uit!
Hij valt altijd goed in de smaak en is heel makkelijk. Aardappelsalade met kip en pijnboompitten: https://www.ah.nl/r/339760Yv_ schreef:Zag nog ergens 30 seconds tussen het eten verstopt zitten, erg leuk. Weet alleen niet meer welk eten erbij stond, want het spel leidde me dus af
hahaha Dat waren overheerlijke taartjes
(van Plan B uit ‘S gravezande)
wel altijd heel gezellig. Kwam een collegaatje met zijn mama en broertjes en zusjes aanzetten ooit, zo leuk was dat!

daardoor meestal eetvak tussen 14 en 22uur, maar wel gewoon lekker eten, anders hou ik t niet vol en ga ik toch bingen in slechte dingen na een paar dagen goed eten, alleen al t idee dat t niet mag werkt niet voor mij