Gister wraps met kidneybeans, mais, ananas, paprika en gehakt, vandaag tomatensoep met een stokbroodje kruidenboter
Wij gaan lekker simpel zelf een broodje hamburger in elkaar bouwen waar geen mac donalds tegenop kan!
Ik ga zo lekker uit eten! Zelf werk ik daar, dus denk dat het als voorgerecht aspergesoep wordt, hoofdgerecht varkenshaas, en als nagrecht warm appelgebak!
Gisteren spareribs bij de argentijn. VL was jarig.Vandaag biefstuk met snijbonen, ik had geen trek in aardappels
Ik heb vanavond goddelijk gegeten al zeg ik het zelf. gemarineerde Chinese kip, met pittige paksoi en notenrijst. Zaaaaaalig, vooral de kip!!!
Ik heb nog verse patat liggen die aan de datum zijn dus die frituur ik, daar bak ik een visje bij en ik denk dat ik wat rauwkost ga halen
Ik ga voor een macaroniesalade! Met een afbakkruidenstokbrood en misschien nog wel een soepje vooraf.
Ik eet nu lof met ham kaas saus, echter er is wat verkeerds gegaan het sausje lijkt net soep waarschijnlijk teveel water bij gedaan door mijn haast