Ja he, ze wordt echt steeds mooier ook (maar goed, ik ben bevooroordeeld ) en ze is zo braaf! Voetjes geven, alles aanraken, netjes meelopen, allemaal geen probleem! En bijv. gister ook, staat Niels luidruchtig zn mouw af te kloppen van alle witte haren, vond ze dóódeng eerst dat geluid, dus gevraagd of ie het nog even paar keer wilde doen en toen was het ineens interessant en niet eng meer Ze is gewoon heel makkelijk, echt ideaal!
Leuk zeg Maar ze is idd echt groot al! Leuk is dat he als ze zo dapper zijn! Mijn haflinger is ook zo enorm dapper, als iets eng is buiten, springt ie even omhoog, om vervolgens diep te zuchten. Phoe baasje dat was ff eng he! That's it, meer niet Als ie dan al wat eng vind trouwens... Hebben al zoveel meegemaakt buiten, maar hij geeft echt werkelijk nergens om Ben de 4e keer dat ik op hem reed ookal aan een touwtje naar buiten gegaan. Onder het mom van dan loop je lekker rechtuit met iemand op je rug. En ik kreeg de grijns vervolgens niet van mn gezicht gepoetst hahahaha.
Wel lekker is dat dan hoor! Als je op dat filmpje kijkt zou je ook niet zeggen dat ik 1.85 ben. Heb een haflinger van ruim 1.5 meter hoog, en hij is ooknog eens breed. Mooi voor mij dus