Heb weer even slecht bijgelezen, sorry Lag gister al om 8 uur in mn bedje, was zo ontzettend moe! Lekker nachtje doorgeslapen en kan er nu weer tegen aan! Moet avnmiddag poosje achter de receptie zitten, even wat opvangen voor collega's die het heel druk hebben enzo
Wendy15
Geplaatst: 23-04-09 08:14
Mogguh Ben lekker vrij vandaag Zo les met Tryggur, ben benieuwd
Jeetje Sanne dat is altijd rottig als er wat met je beestjes is! Zou idd voor de zekerheid even naar de dierenarts gaan Hoop dat het allemaal meevalt
@Patries & Eva, spannend zeg, bijna een veulen!! En natuurlijk word het een prachtbeest! @Katia, ach een keertje niet sporten kan geen kwaad @Armaris, gefeliciteerd!! @Noor, rot he al die drukte Sterkte. @Sanne, sterkte met je katje
Tja Katia.. Ik denk dat je naar het gewicht moet gaan waar jij je goed op voelt (denk niet dat andere mensen dit voor jouw kunnen bepalen). Maar je bent in elkgeval al super mooi op gewicht! En als jij er nog wat af wilt.. Alleen houdt jezelf wel goed in de gaten! Je moet nu ook niet te dun gaan worden! In elk geval sterkte meissie..
Hier gaat het wel aardig.. ik ben dan dus echt mega zwaar vergeleken met de rest maar ik ben hard bezig! Weeg nu 97,5. Netjes toch? Want ik moet vandaag of morgen het ook worden en als ik dan ook nog afval.. nouja daar ben ik wel tevreden mee (horen jullie dat? Ik ben ergens tevreden mee hihi)
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 23-04-09 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Katia kan je nagaan.. Ik ben 1.70 en weeg 73.6 kg, ik voel me echt zwaar dan tegenover jou
nee niet doen is absoluut mijn bedoeling niet!
Paulien goed bezig ben trots op je, wanneer hoor je van je bloedonderzoeken. Ben te vroeg op school nu wachten dus
Madeira_
Geplaatst: 23-04-09 08:30
Ingrid, Sanne, Katia, dankjulliewel
Katia, ik ga maandag bellen. Dan krijg ik mijn bloeduitslag. Hoe gaat het verder met jouw?
lesilla
Geplaatst: 23-04-09 08:34
Heb erge last van mijn buik, de ene moment buikloop dan verstopping, dan buikloop door verstopping, en dan weer helemaal ontregeld met extreme dumping. Maar heb nu dingen die ervoor zorgen dat men darmen weer normaal zouden moeten werken.
Hihi hier staat allemaal koffie en koeken voor een seminarie en heb een koekje genomen. Smaakt heerlijk wafeltje omringt met witte chocolade (het was toegelaten voor jullie denken dat ik losse handjes heb!)
oh echt weer te mooi dit...ik zit vanmiddag natuurlijk poosje op de receptie, maar moest net ff oefenen met de telefoon en doorverbinden enzo...dus ik kreeg de uitleg en toen ging ineens de telefoon...dus was ecth zo van: nou, neem maar op, kan je meteen laten zien dat je eht snapt Was echt uh een succes vergat wie ik aan de telefoon had, dus moest weer terug vragen hoe die man ook alweer heette en pfff...ramp Maar goed, als je het 3x gedaan hebt gaat het ook vanzelf, dat scheelt
Doe wel leuke dingen ja, maar ben op het moment voornamelijk bezig om mn scriptie eruit te rammen, daarna ga ik weer andere leuke communicatiedingen doen
Maar ze komen op dit moment echt mensen te kort voor de receptie, dus dan help ik even
je houdt er een aparte eetstijl op na katia. ik ben heel benieuwd wat de dieetiste gaat zeggen tegen je. en ja, suus is lang en slank, maar die heeft een heel andere bouw. hoe dun ik ook word, ik zal nooit hetzelfde figuur als haar krijgen of een ander met een klein maatje. ik heb van mezelf namelijk brede heupen en zware benen; daar helpt geen 1 dieet tegen! ik kijk dus niet langer naar een gewicht op de schaal (hebben jullie misschien al gemerkt), maar ik kijk naar mijn lijf.
Ik ga helemaal mee met BA Pin jezelf niet vast op een gewicht, maar kijk naar jezelf hoe jij je zelf voelt. Is nu vooral moeilijk omdat je die operatie nog niet hebt gehad, maar probeer aub niet krampachtig op een bepaald gewicht te komen omdat andere mensen daar ook op zitten en in jouw ogen slanker zijn. Je bent je lichaam behoorlijk op de proef aan het stellen zo.
Nee normaal heb ik normaal dieet volg de voorgeschreven norm
O: broodmaaltijd T: youghurt M: broodmaaltijd T: fruit A: 30 gram groeneten, 30 gram vlees, en 30 gram aardappelen.
Maar de dietiste zegt ook als je nood hoog is moet je eten en dan liefst wat zwaars waar je niet op dumpt. En dat is lasagne. Is ook alleen maar in periodes dat ik niet kan eten hoor.
Mmmmmm lasagna dadelijk eentje uit de diepvries vissen dan heb ik er morgen eentje (zonder koolhydraten, veel groenten )
Vanavond kickoff voor de verkiezingen arghl, ik had gezegd dat ik niet wilde gaan ... Maar gezien de opkomst niet zo denderend zal zijn zal ik toch maar... Alleen weer een drama met de hapjes e.d. zijn vaak nogal decadente feesjes met pinguins
Ik ben trouwens ook 1.70 en bij 68 (!) kilo ben ik dus al lelijk mager ... omdat ik erg breed ben van vorm op mijn heupen en schouders, dan krijg je gewoon een heel erg lelijk uitzicht dat gewoon compleet niet klopt bij mij