Gatver, ik baal echt dat ik weer wat ben aangekomen... ik ben er zelf bij dat weet ik Maar ik heb gister wel in de bikini gelopen en dat voelde goed! Ondanks mijn wintervet Maar het mag allemaal wel iets strakker... (alleen ik kan mezelf niet motiveren om fanatiek oefeningen te doen)
Schatjesss nu gaat de knop ECHT om..... ik ben het ijs, chocolade en chips meer dan zat. Begon vanmorgen vol goede moed, ben om half 8 thuis vertrokken met een schaaltje kwark, losse muesli en stukje ontbijtkoek (ik ontbijt liever op werk). Kwam ik in een file te staan van meer dan 1,5 uur!!! en kon niet op werk aankomen omdat alles was afgezet. Yoghurt dus bedorven in de hitte, snel maar even dat stukje ontbijtkoek opgegeten!
o:stukje ontbijtkoek t: pakje crackers t2: mineola l: indische rijsttafel op het werk t: ? a: twee bruine broodjes met light roomkaas
beweging: hele avond dansen.
voor morgen heb ik een lekker stukje zalm gekocht, en daar maak ik pasta met broccoli bij.
welshcobfan, ik ben ook niet super veel dikker geworden maar net effe die kilootjes die ik niet wil, mag allemaal strakker etc.
O: 2 croissants, glas sinaasappelsap L: 1 wit broodje met kipfilet, 1 bruin broodje met magere kaas, 1 kroketbroodje met mayo, glas melk T: Bakje met verschillende meloenpartjes D: 1 grote aardappel, russische stroganoff, glas melk T: Bakje fruitmix
Beweging: 4 á 5 keer wandelen met Mukkus (tussen 15-45 minuten), kwartiertje voetbal met Mukkus, anderhalf uur zweten in mijn motorpak op de motor
Heb de datum gekregen voor mijn eerste examen motorrijden, pas 7 augustus!
oei oei.. heb net chips op, en hooguit 15 min later saté met nasi (wel extra groente erdoorheen, touge en paprika enz) en kroepoek.. fout! en ik begon zo goed vandaag.. dit heb ik vandaag op, tot nu toe : -bruine volkoren boterham met pindakaas (30% minder vet) + 2 glazen halfvolle melk. -sultana hartig en een pakje dubbelfriss light -appel -2 volkoren bruine boterhammen 1 pindakaas (30% minder vet) en 1 met ham + 2 glazen halfvolle melk. En ook een volkoren beschuitje met aardbeien -kiwi (zo'n gele)
en net dus chips en nasi.. dus vanavond geen koek meer
Oh meiden ik krijg echt afkickverschijnselen van de suiker, voel me beroerd! heb ontzettende hoofdpijn en behoefte aan iets zoets....hoe kom ik hier vanaf, iemand tips? heb na die rijsttafel verder echt geen honger meer dus daar ligt het niet aan...