Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:22

Oki.
Heb je ook een 'voor'foto?

Trouwens best gemeen dat jij in een maatje 38 past (je woog 68 kilo toch?) en ik me met 66 kilo nog steeds in een 42 moet wurmen.
Gun het je ontzettend, maar zou ook wel in een 38 willen.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:24

Mensen geloven het ook nooit als ik zeg dat ik 68 kilo weeg hoor (vanochtend zelfs bijna 69 )

Afbeelding.Afbeelding
(de foto's gingen eigenlijk om de jurk, is voor het feestje van mijn opa en oma volgende week )
Voorfoto's heb ik niet op deze pc staan, beneden wel, dat zal ik van de week eens doen

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:26

Keurig hoor, je hebt een prachtig figuur.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:30

Vraag me alleen altijd af waarom je er zelf nooit tevreden mee bent he? Ik heb nog lovehandles, een onderbuikje, dikke bovenbenen en armen enz..
Gelukkig verbergt kleding een hoop en hoeven we niet elke dag in bikini rond te lopen

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:34

Ja inderdaad.

Ik heb trouwens sinds ik op dieet ben echt veel meer trek in mijn avondeten! Normaal ging ik na schooltijd gelijk koekjes, dropjes, fruit e.d. eten, en als ik dan nog honger had nam ik een broodje. Tegen de tijd dat we dan gingen avondeten had ik al genoeg op, en moest ik het echt met tegenzin naar binnen werken, deed er ook altijd lang over. Zeker dingen die ik minder lekker vind/vond gingen moeilijk.
Maar nu, man, ik stik elke avond van de honger. Zo rond een uur of half 5/5 uur begint de honger op te komen, maar ik eet dan niks omdat we dan bijna gaan eten. En alles gaat er met avondeten met smaak in hoor, ook minder lekkere dingen. En het is zo op. Natuurlijk zijn er dingen die ik echt niet wegkrijg, hoeveel honger ik ook heb, maar nu neem ik dan een gezonde vervanger, i.p.v. nog meer snoep.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:35

Herkenbaar, ik eet nu zelfs groente en sla, dat had ik voorheen nooooit gegeten

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:39

Haha wij eten eigenlijk altijd wel groenten. Meestal gewoon gekookte aardappels, groente en vlees. Alleen toen liet ik alles snel staan ("ik zit vol"), nu neem ik soms zelfs nog meer.

Ilse

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:42

Even wat aanpassen, al is het alleen maar een gunstige verandering

Ilse schreef:
O: Kom Fruit n Fiber met magere melk
L: 2 volkorenboterhammen met filet americain en honing en een mandarijntje.
T: Mineola en een halve (bevroren ) banaan
D: In elk geval kipfilet van de grill met chamignons, waarschijnlijk met zilvervliesrijst of brood

Dat is waar, we eten nu zelfs voor mij ook al vroeger, meestal zo al rond half 6 .
Ik eet alleen geen aardappelen meer, was ik al nooit zo heel erg fan van, dus ben blij dat ik deze heb kunnen ruilen voor zilverliesrijst (jummie met veel afgebluste jus )

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:46

Wij eten meestal rond half 6/6 uur, maar vandaag moet mijn zusje tennissen tot 7 uur, dus eten we pas daarna. *Honger

Waarom eet je geen aardappels meer?
Ben gek op aardappels.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:51

Vind ze niet zo lekker, en heb ooit eens opgevangen dat ze niet zo heel goed voor je waren, dus dan is de keus makkelijk om voor rijst te kiezen

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:55

Hahaha oke.
Vind rijst wel lekker, maar zo weinig smaak. Nee, aardappels daarentegen, krijg ik geen genoeg van.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:59

Haha ieder zijn ding .
Ik vind trouwens gebakken aardappeltjes wel lekker .

Weet je wat ook erg is? Dan loop je in de stad en dan staan er overal van die stroopwafel kraampjes die vers 'bakken'.
AAAAHH dan moet ik er echt heeel hard langslopen.. superwafels...

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:01

Had ik afgelopen week ook.
Die geur alleen al, rook het van een afstand. Gelukkig had ik mijn moeder bij me die me erlangs trok.

Belsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:04

Poepoepiedoe ... Ilse, als ik een kerel was vroeg ik je uit

Vandaag een chocomousse op en quiches gebakken van een omelet met kaas: stukken beter! Elke dag een omelet word je vrij snel beu jammergenoeg. Ondertussen ook iets gekregen wat op een boterham lijkt na het bakken dus gisteravond heb ik pitta gegeten (van champignons).
En vanavond spinazie"puree" met gebakken champignons.

Morgen mijn laatste dag, vanaf dan weer visjes! *helemaal blij* Wel bang dat ik dan ga bijkomen.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:06

En hoeveel ben je al afgevallen Belsje?

Belsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:07

-4.3 van 11 feb tot nu

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:09

Netjes!
Gaat hard hoor.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:10

Ilse ziet er goed uit hoor!
Het vele eten na school is erg bekend! Maar ik leer het wel af, wordt al steeds minder.
Ik probeer ook geen aardappels te eten, hoge GI waarde.
Staat eerder in dit topic precies uitgelegd door Laura.

Belsje, hoezo je laatste dag, het duurde toch langer? Of mag je vanaf dan weer meer dingen gaan eten?

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:10

wauzers, zoveel wil ik er nu nog afhebben.. ben alleen bang dat het bij mij geen 2 weken maar 2 maanden gaat duren (op den duur gaat afvallen steeds langzamer, volgens mij komt dat omdat je lichaam dan niet zoveel meer kwijt wil/kan )

Belsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:14

Tuurlijk duurt het nog langer spetter .
Maar na 10 dagen mag je 1 zakje vervangen door een natuurlijke eiwittenbron. Dus vis/vlees/eieren ... Allemaal magere dingen met erg weinig calorieën trouwens, maar dan krijg je wel wat variatie terug. Waar ik erg blij mee ben.
Dat zal nog wel ettelijke weken duren. Als ik bijna op mijn streefgewicht ben, dan zal ik 2 keer per dag echt mogen eten enz ....

Maar heel blij met terug een stukje vlees of vis, want die omeletten ... Elke dag bijna twee dus omdat er heel weinig dingen zijn die warm zijn. En om nu elke keer chocolademousse ofzo te eten ... Volges mij kweek ik daar een snoepverslaving mee als ik dat drie keer per dag zou eten.

Ik heb wel netjes mijn 4 kilo van de eerste week gehaald, zelfs iets meer. Dus ik ben tevreden. Vanaf nu zou het 1 à 2 kg per week moeten worden. Hoop natuurlijk een paar weken met die twee te zitten

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:32

Iedereen gaat wel lekker geloof ik
@Ilse: leuuuk...zit je echt heel erg mooi zeg!

Hey, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met die Supradyn voedingssuplementen voor een verbeterde/snellere stofwisseling? Ik slik nu de gewone supradyn maar ik denk dat ik die andere maar ga proberen als dit op is.....lijkt me toch de moeite waard!

Zo, ik heb m'n eten alweer op...het werden 6 boterhammen ipv 4 maar ach, boeiend. Alleen een beetje jammer dat ze wit waren. Ik merk wel dat die roostertip helpt zeg! Heel vreemd, maar je zit echt sneller vol. En dat terwijl het juist minder "zwaar" lijkt. Hmm.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:34

Leuk issie heh, lekker heftig maar toch goed te combineren

Ja ik ben nu met mijn 3e pot bezig en naar mijn idee werkt het wel. Maar.. nu eet ik er natuurlijk ook gewoon errug gezond bij.
En werkt het niet, ach dan heb krijg ik iig dankzij die pil mn vitamientjes binnen

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:44

Spetterlover schreef:
Ik probeer ook geen aardappels te eten, hoge GI waarde.
Staat eerder in dit topic precies uitgelegd door Laura.

Weet je welke pagina?
Niet zo'n zin/tijd om 260 pagina's door te spitten.

Heb net trouwens een heerliek smoothie op van sinaasappel, appel, kiwi en peer, en zit nu aan een kopje drinkbouillon.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 19:00

Nee geen idee, maar is op google ook heel wat over te vinden!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 19:07

Ilse schreef:
O: Kom Fruit n Fiber met magere melk
L: 2 volkorenboterhammen met filet americain en honing en een mandarijntje.
T: Mineola en een halve (bevroren ) banaan
D: Gegrilde stukjes kipfilet met champignons in de wok met zoet zure wokolie (simpel en niet zwaar enzo ) met zilverliesrijst.
Toe een bakje verse ananas (paps vind het leuk om die dingen te schillen )

Aangepast
Dit was het weer voor vandaag, ga straks alleen nog aan de kauwgom, maar dat doe ik de hele dag door