Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Gisteravond een kapsalon met falafel gegeten. Ik heb wel eens lekkerdere op maar dit was ook goed weg te krijgen.
[ [url=m/eB59vD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: nu is het iets bedenken wat ik vanavond ga eten. Ik heb nog een courgette en paprika die op moeten. Iemand toevallig nog een idee?
_Lorette_ schreef:[ [url=m/xIHrFO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YbH0Od.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bedoeling was zelfgemaakte high tea met een deel van de familie. Het was niet op te krijgen, zo veel hadden we.
Ik eet nog een week restjes, denk ik. De soepen, quiches, wraps en warme hapjes konden er niet eens meer bij op tafel, dus die staan niet op de foto.
Picopico schreef:Voor dit soort gelegenheden hebben we in mijn familie afgesproken dat iedereen iets meeneemt en niet meer dan je zelf op zou kunnen, precies om deze reden![]()
Ziet er wel lekker uit![]()
Heeft iemand hier een lekker recept voor stoofvlees zonder wijn of bier en niet Aziatisch? Heb riblappen in de vriezer liggen die ik morgen of overmorgen wil maken. Ik maak het altijd hetzelfde, wil eens wat anders uitproberen
_Lorette_ schreef:[ [url=m/xIHrFO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YbH0Od.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bedoeling was zelfgemaakte high tea met een deel van de familie. Het was niet op te krijgen, zo veel hadden we.
Ik eet nog een week restjes, denk ik. De soepen, quiches, wraps en warme hapjes konden er niet eens meer bij op tafel, dus die staan niet op de foto.
Jilletje schreef:‘Hoort’ het om lasagne bladen voor te koken dan??!!
Ik heb daar echt nooit van gehoord
Picopico schreef:Heeft iemand hier een lekker recept voor stoofvlees zonder wijn of bier en niet Aziatisch? Heb riblappen in de vriezer liggen die ik morgen of overmorgen wil maken. Ik maak het altijd hetzelfde, wil eens wat anders uitproberen
deksel schreef:Ziet er lekker uit, het toetje ook @Picopico!Jilletje schreef:‘Hoort’ het om lasagne bladen voor te koken dan??!!
Ik heb daar echt nooit van gehoord
Hahaha nee, I feel exposed. Hoeft ook zeker niet maar ik doe het omdat ik er echt niet tegen kan als er per ongeluk nog een hard stuk lasagneblad in m'n lasagne zit. Als ik dat in m'n mond krijg, krijg ik dat gevoel niet meer uit m'n mond en is m'n hele lasagne verpest. Het voorkoken voorkomt dat.