Marcella schreef:Heb de eerste tomaten hangen.
Altijd een mooi moment

Alleen morgen staat er veel regen op het programma hoop dat het gaat meevallen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Hier nog geen paprika, peper of puntpaprika in bloei, plantjes zijn allemaal max 20 cm. Zelfde tijd gepoot als vorig jaar. Geen idee wanneer de bloemen toen kwamen, maar ik had een mega oogst. Had het idee dat ze toen groter waren dan nu.
Mjetterd schreef:germie schreef:Hier nog geen paprika, peper of puntpaprika in bloei, plantjes zijn allemaal max 20 cm. Zelfde tijd gepoot als vorig jaar. Geen idee wanneer de bloemen toen kwamen, maar ik had een mega oogst. Had het idee dat ze toen groter waren dan nu.
Hier gaat het ook totaal niet met de paprika's. Geen idee waar het aan ligt. Ze zijn al weken zo rond de 20cm en groeien niet.
Heb misschien nu 1 knop in een plant zitten.
moonsparkle schreef:Wanneer zijn ze geplant? Staan ze binnen of buiten? Hebben jullie de getopt?
Ik heb echt een zonnige achtertuin maar buiten kreeg ik 1 sneue paprika, ik heb ze daarom dit jaar binnen gehouden en nu gaan ze heel goed, mooie dikke stammen en nu zijn meerdere bloemen open.
moonsparkle schreef:Ik laat ze gewoon voor wat het is, even afkloppen maar afgelopen 3 jaar is het goed gegaan met de tomaten in mijn tuin. Het scheelt ook wel of je alleen jouw achtertuin hebt of op een complex staat met meerdere moestuinen waardoor de kans op besmetting groter wordt.
Ik heb de paprika's al in februari gezaaid, het zijn in principe hele langzame groeiers waarbij als het niet warm genoeg is de groei stil blijft staan. Misschien dat puntpaprika's ook weer wat anders zijn qua groei daar heb ik geen ervaring mee. Overigens heb ik ook meer succes gehad met zaad uit paprika's dan zaden uit zakjes.
black_kelpie schreef:Ja die framboos gaat goed! Ik baal alleen wel een beetje want dat had een stek van een wijnbes moeten zijn
Lunameyza schreef:Elke dag zo'n verschil, gaat echt snel!![]()
[ [url=m/9M7lGx.jpg]Afbeelding[/url] ]