Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Mijn laatste dag voor de klas en dat gaat altijd gepaard met veel traktaties en snaaierij...
Vanaf morgen weer wat gezonder eten.
Dus vandaag een prutlijstje.
O: b.boterham met kipfilet, 2 vk beschuiten met kaas, water.
T: 2 celebrations, snack a jack, banaan, chocolaatje. Thee.
L: 2 zakjes chips, 2 b.boterhammen met kipfilet, thee.
T: softijsje, 2 bekers ranja.
T: 2 cola light, wat hapjes bij het borrelen.
A: 70 gr rijst, beefburger, 200gr wortels. Water.
B: 5 km gelopen.
Oliver schreef:Gefeliciteer Many!
Dit was bij het springhaver Theater. Dat is eigenlijk een theater/filmhuis, maar in het eetcafé dat erbij zit kun je erg gezellig eten. Ook hele lekkere vega opties voor een hele prima prijs, maar wel in eetcafé stijl. Hele vriendelijke bediening, erg leuk relaxed publiek, wel zelf drankjes aan de bar halen. Maar misschien niet zo leuk als je echt wat uitgebreider uit eten wilt.
Wat echt een aanrader is: de Swarte Vos aan de oude Gracht. http://www.dezwartevosch.nl/ Zit beneden aan het water zeg maar, en ze serveren hele lekker pinchos. Zit er nog niet zo lang, maar het heeft al een hele goede naam in Utrecht.
Beers&Barrels is ook erg lekker, maar dan vooral vanwege het vlees en de hamburgers, maar dat eet jij niet..
ChantalSmook schreef:Lindsey, wat is de reden dat je geen brood eet? (Ik zie dat je wel cracottes en toastjes eet?)
Volkorenpasta is erg lekker koud en kan je volop mee varieren, volkorenwraps, roggebrood eet ik zelf ook graag?
Hm blij want deze hele week heb ik niks tussendoor gesnaaid uit gewoonte
O: 50 gr havermout/lijnzaad/melk
T: stukjes galia meloen
L: 70 gr havermout/lijnzaad/melk/mango
A: Restjes maaltijd: MG wrap met tomatenpuree, 2 plakken bauerschinken, olijfjes en 1 schijfje geitenkaas(van zo'n verpakt rolletje) + salade met olijfjes, paprika, tomaat, 3 plakken bauerschinken, 1 schijfje geitenkaas
T: Flinke bak kwark met rozijntjes
T: Ik ga de kroeg in met vriendinnetje dus ik denk lekker aan de droge wijn.
B: 50 minuten fietsen
Supervixen schreef:1200 kcal is echt veel te weinig om gezond van te kunnen leven hoor..