Ik verveel me... er is ook niet veel boeiends op tv... Moet m'n bed nog even verschonen eigenlijk maar vind dat altijd zo'n rot werk met een tweepersoons...
Ik verveel me ook, zit nog wel braaf te studeren met tv op achtergrond...gelukkig vanmorgen mn bed al verschoond vanavond dus heerlijk schoon bedje, de 1e nacht slaapt altijd het lekkerste haha
Kan me voorstellen dat je blij bent te zien dat hij weer lekker praatjes krijgt!
Hahaha jij ookal pivanti. Ik heb er ook altijd ruzie mee. Mede omdat dat altijd speelkwartier is van mn 2 poezebeesten. Die vinden het geweldig! Op mn matras liggen, molton aanvallen, hoes aanvallen enz enz enz. Als ze maar horen dat ik mn bed aan het opmaken ben vliegen ze me aan.
Ik heb net heerlijk uitgebreid gedouched, ga vanavond stappen Gister avond ookal hihi. Vandaag ook nog lekker intensief gezumba'd (hoe noem je dat )
MM,Ohh ja dat is helemaal handig, poezen die zich er mee komen bemoeien haha Gezellig stappen!
Sizz, jij doet altijd zo goed studeren! Ik kan me daar echt nooit toe zetten.. al moet ik dat echt gaan doen... Jij hebt dus al een lekker schoon bed Ik ga t nu maar even doen.... moet toch gebeuren...
Zit me nu ook ff te vervelen... Is echt niks op tv! Madagascar, maar toen die begon stond ik te douchen, en halverwege een film beginnen vind ik niet leuk
Klopt, ik vind het ook het leukste als je wel met een groep bent. Met twee of drie vind ik altijd beetje saai sta je zo de hele tijd met dezelfde en in zo'n stom kringetje haha
Bij mij helpt wat tv kijken of een aflevering prison break oid altijd wel Ik kan nooit zo goed in bed liggen en direct in slaap vallen. Mijn moeder heeft dat dus wel, die raakt haar kussen aan en ze slaapt
Pivanti
Geplaatst: 10-10-09 21:37
Nou alleen als t al laat is en ik echt heel moe ben... dan kan ik wel heel snel in slaap vallen Ja meestal ga ik ook op tijd in bed liggen en dan nog tv kijken of lezen oid... Maar nu ga ik dus eerst mn bed eindelijk eens opmaken anders wordt t sowieso niets zeg ik heel de avond al