[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lana_te

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:55

Slaapwel iedereen die gaat !

Succes sok :D

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:56

benangelique schreef:
eva spannend hoor! dacht al; moet snel nog ff inloggen voor vandaag, want had het erg druk.

heb geen 17 pagina's bijgelezen; vinden jullie vast niet erg. heb ik wat gemist?

Ik miste je hier al, hoe gaat het met je? :(:)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:01

het gaat goed monica, sommige dagen zijn erg druk en goed gevuld met werk en studie. hoe is het met jou? is er al weer wat meer rust thuis?

ik ben ook niet gaan sporten vandaag, was te moe.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:02

Sizzy schreef:
Ja goed he :D nu nog paar maanden wachten tottie weer terug is ;) haha en dan ben ik 1,5 week later weer 5 weken weg :+ schiet op!

Ik ga trouwens naar Concert at Sea met recycleman, nog meer mensen hier?

ikke ga ook!
cool man, lees ik nou ff snel dat er een nieuwe vent in je leven is?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:10

Armaris schreef:
Ik kruip lekker onder de douche en ga nog in bed wat lezen :)
Heb ook niet gesport :n Was veel te moe dus ik kruip lekker vroeg in bedje :)

Twilight is een mooie film!!

Vind ik ook en edward vind ik smexy. Daar dieet ik voor se voor zo een jongen te vinden.

Ik ga zaterdag avond in iedergeval super hard flirten op jumping antwerpen. :o alle remmen gaan eens los.
Als het dan niet klikt zaterdag in de dag met men date kan ik de tegenslag vieren.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:18

flirten is altijd leuk. er echt werk van maken? geen idee meer hoe dat moet hihi!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:22

Wel soort van ja, ff afwachten hoe het straks allemaal gaat lopen als we beide weer goed en wel terug zijn in NL :D Kunnen we iig ook niet te hard van stapel lopen haha
Laatst bijgewerkt door Sizzy op 22-04-09 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:23

hahahaha Katia toch. :P 's avonds heb je geheit meer keus. hihi

:wave: welterusten!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:23

Hoi komt ook weer eventjes gedag zeggen. Heb het behoorlijk druk gehad deze week. Morgen moet ik een leesdossier inleveren en ik baal als een stekker want ben mijn folder kwijt dus bereid me alvast voor voor morgen. Hoop dat het hier met iedereen goed gaat.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:24

Ik ook niet hoor bij mij is het allemaal verroest. Maar moet het gewoon inhalen. :P behalve als de date goed gaat dan doe ik niks. Maar verwacht van niet heb slecht gevoel bij.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:27

Geen slecht gevoel hebben Katia, je bent hartstikke leuk. Gewoon positief erin gaan, leuke date hebben en als het tegenvalt, dan ligt dat aan hem :P

Ik ga m'n bed in :O

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:32

Slaapwel sizzy;

Mannen je gaat ze nooit begrijpen :n . Nu dit wekend is er zaterdag een feestje bij vrienden van ons in Poperinge (belgie ;) ) het loopt daar altijd uit tot een gat in de nacht , vraag ik mijn vriend mee. Alles oke maar plots komt het tot hem binnen dat hij zaterdag avond ook nog naar de kip aan spit moet van zijn broer's basket. Loopt die te zeuren "we zien wel wat we doen" we zien wel.. BLAH BLAH is het nu zo raar dat een vrouw een beetje duidelijkheid wil ^) . Probeer ik dan op msn te praten, meneer antwoord amper, ag venten venten venten! Waar komt die liefde toch vandaag :7
Laatst bijgewerkt door lana_te op 22-04-09 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:32

je bent echt leuk katia, enne... op ieder potje past een dekseltje :j

uk, kop op! schouder er onder en gaaaaan!

suus, wat een fijne berichten zeg. genieten dus!

eva is nu al een poosje stil, dus ik verwacht eigenlijk morgenochtend te kunnen lezen dat we binnenkort EINDELIJK op kraambezoek kunnen :+

slaap lekker allemaal!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:35

Niet zo goed voor moodswings als vergaderen :D. They loved me <3 ... behalve die ene die - net niet huilend - wegliep.

Ooooh yeah

(maar ik ben wel lieeeevvv hoor)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:35

vertel vertel!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:39

Ah ik zit al jaren in de politiek ... We hebben nu sinds een jaar of twee de discussie of een "jongeren afdeling" op zich echt nut heeft. Tis hier een boerengat met 5 paarden, drie schapen, ik en mn ouders lijkt het wel dus om dan ... Nu ja ik vind het dus al jaren een zinloos gegeven, maar goed ze hebben dat willen opstarten een jong kereltje opgevist om dat ding voor te zitten. Maar hij heeft dus de ruggegraat van een kwal, de uitstraling van een overjaarse drol en het iq van een pantoffeldier. Ik noem hem altijd "de buikspreekpop" en maak dan meestal een inglijdend hand gebaar .. In grote steden halen soortgelijke afdelingen van dezelfde stroming ongeveer een 30 tal leden, als we dat verhoudingsgewijs bekijken halen wij met 2 leden al meer dan een normale afdeling ;).

Vandaag dus nogmaals uit de doeken gedaan waarom dat ding NU opgedoekt moet worden, omdat het
1. geld kost
2. tijdverspilling is
3. ik mij grandioos belachelijk maak op de provinciale en nationale events wanneer ik over "onze afdeling" spreek
4. gebrek aan initiatief, drive, inzet, ...

IK BEN HET BEU. Het erste van al was dat ik van 80% van de aanwezige gelijk kreeg en toen ja ging de kwal dus afdruipend weg :+

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:42

Waw belsje :D Je moet gewoon in de grote politiek stappen :D je hebt zeker een punt als ik het zo lees. :j Je bent gewoon een w*f met ballen :D !

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:44

Ik zie net dat ik 26ste mei naar de chirurg moet voor controle en naar de dietiste. Krijg ik mijn stabilisatieprogramma. Ben echt benieuwd naar wat ze gaan zeggen. Ben eigenlijk bang dat ik dat programma niet ga volhouden en dat ik dan geen operatie krijg. Sinds ik nu het avalprogramma niet eens opkrijg. Maar afvallen zal sowieso wel stoppen na een tijd.

Zal daar ook wel gezeur over krijgen, net zoals het te hard afvallen moest normaal binnen een maand en twee weken 65 wegen of nog niet volgens het schema en zit er nu al onder.
Iemand zin om in mijn plaats te gaan kijk er nu al tegen op.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:45

Ag katia, kop op meid! Ze zullen wel niet zo erg reageren toch?

Maar ik ga slapen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:48

grijp ze bels! you go girl!

gaaaan katia! je moet wel op je lijf letten. je lijkt soms door te slaan en dan is het goed als je zo'n stok achter de deur hebt staan.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:52

Voor de rest hebben we het trouwens ook over hondenpoep, overlast, betonnering van de wegen en fietssuggestiestroken, .... al de saaie leuke dingen :D.

Oh ja ook het "opnieuw leven inblazen" van de een of andere boom die al eeuwen oud was die een paar jaar geleden per ongeluk omgekapt is door een iets te lakse gemeentewerker :D. Dat ding ligt al jaren in een loods om er ' iets mee te doen ' ... Persoonlijk zou ik het verder laten composteren :D

Slaapwel allemaal!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:33

benangelique schreef:
grijp ze bels! you go girl!

gaaaan katia! je moet wel op je lijf letten. je lijkt soms door te slaan en dan is het goed als je zo'n stok achter de deur hebt staan.

ja heb ik een tijdje gedaan, maar das al effie geleden. Was in de overgang van niks moeite moeten doen naar wel een beetje moeite.
Had het er gewoon moeilijk mee.
Maar daarna at ik normaal, maar niemand kan eten als hij heel harde buikpijn heeft, of constant afgestraft word op eten. Na een tijdje durf je dingen niet meer eten. Dat bedoel ik met niet kunnen eten.

Maar wat ik gewoon niet snap neem nu sizzy, die is veel dunner dan mij. Als ik mijn streefgewicht bereik is ze nog dunner dan mij. Iedereen vind haar gewicht mooi en dat is ook zo prachtfiguur. Maar waarom moet ik stoppen op 65 terwijl zoveel meiden 60 wegen. Dat snap ik gewoon niet. En mijn huidsoperatie gaat me maar 2 kilo schelen (omdat het bij mij allemaal lege huid is) dus daarvoor is het ook niet.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 07:38

Maar lieve Katia, hou er rekening mee dat ik en smal gebouwd ben en jij zelf nog veel 'huid/vel' over hebt, wat straks met je operatie allemaal strak wordt getrokken!! Je moet je ook niet vergelijken met andere mensen.

Hoe lang ben je bijvoorbeeld?

Zit net lekker aan m'n ontbijt, zo richting Amsterdam :wave:

Dagplanning:
O: activia yoghurtje, 2 bb met sandwichspread en linera pate
t: appel
L: 3 bb met beleg
t: kopje groentensoep
D: uit eten met huisgenootjes (vrouwenuitje :D) en daarna naar de film

Bew: paardrijden en vana wat oefeningen.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 07:49

Hoi meisjes...

Onze kat doet raar.. gister heeft ie zich de hele dag afgezonderd, vond ik al een beetje vreemd.. Vandaag issie super sjaggo, mag hem niet oppakken, en niet aaien over zn buik... dan begint ie toch te grommen en zelfs te blazen... ook lijkt ie met zn pootje te trekken... hij heeft net wel een zakje vlees gehad, dat ging er zonder problemen in...

maar vind het toch vreemd, ik heb zelf het vermoeden dat ie licht aangereden is en inwendig wat heeft.. ga zo de dierenarts maar eens bellen..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 07:53

1m70

Jeetje sanne wat erg, hopelijk is er niks aan de hand.

Ik weer vroeg op, en weer een lange studiedag pff levert aardig wat stress op. Ga na het monitoraat over mijn paper naar de indische winkel en mezelf trakteren op lekkere dingen om te maken.

DW: 64.7