Net twee handen vol drop naar binnen gewerkt en twee toffees. Heb maar snel mijn tanden gepoetst voordat ik het erger maak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jamy schreef:Ja idd Mocca heb ik ook gehoord, dus alleen niet te zeggen van wie want dan verklaart iedereen me voor gek
sonja bakker![]()
Jamy schreef:Nouja ik stel mezelf gerust met het feit dat me schoonzusje vandaag nog een keer zei dat ik toch echt wel afgevallen moest zijn!
Dus vanaf morgen gaan we vrolijk en gezond weer verder.
Ik merk trouwens wel nu ik geen pasta en aardappelen meer eet, dat ik me van binnen veel lekkerder voel. Klinkt misschien gek, maar voel me wel gezonder en heb veel minder echt trek in zoetigheid. Eet het wel regelmatig, maar dat is meer psyichisch dan dat ik er echt naar snak. En dat heb ik echt sinds 2 weken nu. Maar voel me echt veel lekkerder sinds ik alleen maar groente met vis of vlees eet, vooral savonds na het eten
Mocca schreef:O1: 2 kiwi's
O2: bakje magere joghurt met cruesli
T: plak ontbijtkoek
L: 2 volkoren boterhammen (achterham)
T: appeltje
A: brood
T: -
ikenindi schreef:wegen jullie iedere dag? hoeveel kilo willen jullie allemaal kwijt raken ongeveer dan?
Ilse schreef:Hadden jullie gister de Bouwers gezien? Daar kwam ze ook even in voor. Gaf ze Frans een tip om af te vallen, heb me echt dood gelachen.
"Ik zeg altijd, als je trek heb moet je een appel nemen".."Hou je van appels?"
Je had het gezicht van Frans moeten zien
O: All Bran Plus met magere melk, 2 plakjes oude wijvenkoek
T: -
L: 2 volkorenboterhammen met Filet americain en Zonnaturajam, Cup a Soup Helder
T: Beschuitje met appelstroop ofzo, mandarijntje
D: Nog onbekend