Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Malenka schreef:Omdat ik al meer dan een half jaar heel moe ben en zowel de huisarts als het ziekenhuis niks kan vinden wil ik graag mijn voeding nog beter onder de loep gaan nemen. Hiervoor zoek ik een voedingsdeskundige die me kan begeleiden. Maar dan bij voorkeur wel een die me kan helpen met plantaardige voeding en niet iemand (zoals mijn huisarts) die direct begint over supplementen terwijl mijn bloedwaardes al 20 jaar perfect zijn terwijl ik vegetarisch eet. Of een 'zweverig typ' dat zich niet baseert op wetenschap maar op vage theorieën. Hebben jullie tips voor een goede voedingsdeskundige in Zuid-Holland of Utrecht?
poes schreef:Ja het is weer zo ver
[ [url=m/f2Min3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bloemkool met kokoscurry en aardappelen uit de oven.
MJAM!
Nikass denk voor jou ook geschikt?
https://www.bosh.tv/recipes/curry-cocon ... anna-jones
J0anieke schreef:Ik heb de burger van de mcdonalds ook gehad! Al twijfel ik enorm of dat wel een veggie burger was.. Er zat geen bacon op die van mij, maar het leek wel heel erg op echte kip... Was dit bij jou ook zo Marlinde?
Caily schreef:De echte kip van de homestyle is echt heel anders, kruimelig krokant en veel groter. Dat verschil zie je wel.
Overigens gaat op beide burgers van de mac dezelfde veggie kip.
Ik ben volgens mij de enige die de oude burger mist
minikatje schreef:Dat had ik met de filet american vd vegetarische slager, heb ze maar weggegeven. Kon het niet door mn keel krijgen