Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:O (12:00): 2 pistoletjes uit de oven, geitenkaas, salami, tonijnsalade met wasabi, roomkaas, leverkaas, 1 sinaasappel
B: 45min KT; billen en benen, heel rustig aan
L: bordje bloemkool met tempeh en krieltjes, heel klein klontje roomboter, zout en edelgist, scheutje halfvolle melk
T: 7 biologische chocolate chip koekjes met een glas halfvolle melk, 2 Haagse hopjes, 1 salmiaklolly
B: 30 Day Yoga Challenge, dag 1
A: 2 zelfgemaakte taco's (van tortilla's), mager rundergehakt, veel tomaat en komkommer, koriander, schijfjes avocado, beetje creme fraiche. Zwarte bonen salade met sperzieboontjes en limoensap.
T:Misschien een schaaltje geitenijs, dat is nog steeds niet opOm 4u 's nachts een klein schaaltje zelfgemaakte custard

Ik heb dat ook snel als ik veel verschillende groenten eet! En bedankt voor de geruststelling, ik vind het nog steeds eng dat op gevoel eten
Ik maak ook sushi voor andere mensen dus maak ook met zoete omelet
en ik ga een toetje maken voor de rest. Een soort limoen gebakje met limoenschuim en agavesiroop erop en dan een bodem van cashewnoten en rozijnen. De rest moet me maar vertellen of dat het lekker is, dan maak ik het begin april meteen weer
Vind je lijstjes altijd prachtig. 
Citaat:Lijstje voor vandaag:
O: 2vk beide met boterhamworst en beetje becel.
T: Appel
D: 250ml Cranberriesap en 250ml Yoghurtdrank.
L: 2vk, 1 met pindakaas en 1 met jam light.
T: Appel en pure chocolade
D: 250ml Halvolle melk, 500ml water
A: Groentensoep, 4 sneetjes zonnebloem brood.
T: Meloen
T: Activia toetje
D: 500ml Cola light, 500ml water.
B: Verbouwen, Vlas af stapelen, mesten, voeren.
Kcal:1720,2
Vet: 48,5
V. vet: 13,8
Khd: 238
Eiwit: 65,5
Vezels: 33,6
(een hele bak vol!)
Ik slaap trouwens sowieso erg slecht sinds ik zwanger ben, maar ben niet vermoeid oid.
Paasei voor ontbijt, wie wil dat nou niet

)
En ik krijg er ook geen buikpijn van zoals bv. van appels.
geniet er maar van