Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
branka16 schreef:Ik heb ook 2 kersenbomen van de aldi...
Ze doen tot nu toe nog niks![]()
Mijn mini kersenboompje in de voortuin is wel helemaal vol blad.
Maar ze staan er nu bijna 2 weken in.
Gok dat ze nog moeten wortelen ofzo (hoop ik).
anneliesdj schreef:branka16 schreef:Ik heb ook 2 kersenbomen van de aldi...
Ze doen tot nu toe nog niks![]()
Mijn mini kersenboompje in de voortuin is wel helemaal vol blad.
Maar ze staan er nu bijna 2 weken in.
Gok dat ze nog moeten wortelen ofzo (hoop ik).
Komt goed, ik had ook een kers van de Aldi, eerste jaar weinig, 2e jaar groeide hij en 3e jaar bloemen en vruchten (klein beetje dan).
Tuincentrum heeft het eerste jaar vrucht.
Dat is dus de prijs die je betaald.
pmarena schreef:Vooral het stukje van veel aan moeten vullen om het netjes te houden klopt wel
De laag blijft een paar weken mooi en dan wordt het een dikke koek (met schimmel als het erg vochtig / schaduwrijk is) en zal je dus weer nieuw er bovenop moeten gooien om het er weer mooi uit te laten zien.
Ik heb op verschillende stukken cacaodoppen, schors en cocos geprobeerd en het ziet er echt super uit
.....net na het verspreiden. Maar daarna rot het toch allemaal vrij snel weg en kan je wel aan blijven vullen, dure grap.
Ik ga dus liever voor split en schelpen, dat vergaat tenminste niet
Dungen schreef:Twijfel.. de plantjes (tomaat/paprika/komkommer) de volle grond al in of niet.. (allemaal +5 blaadjes)
branka16 schreef:anneliesdj schreef:
Komt goed, ik had ook een kers van de Aldi, eerste jaar weinig, 2e jaar groeide hij en 3e jaar bloemen en vruchten (klein beetje dan).
Tuincentrum heeft het eerste jaar vrucht.
Dat is dus de prijs die je betaald.
Dan twijfel ik of ze mogen blijven of niet...
![]()
Ik heb ze trouwens in de konijnenren to be staan.
Kan ze nu nog verplaatsen kan ik er beter andere boompjes in zetten? (MBT de zon zodat ze er wat schaduw van hebben, en niet giftig uiteraard)